Ik ben zo bang

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ashley Rose, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

#41 Flavour, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2011
    Nee, ik zou het zeker niet goed en klaar vinden. Je moet een echo hebben. Liever zelfs nu al, als ik het zo hoor, want in theorie is het zelfs mogelijk dat je 5 dagen bloedt en geen mk hebt. (Edit: ik lees dat je weefsel verloren hebt. Kon je het uit elkaar trekken of was het heel taai?) Ik wil je geen valse hoop geven, maar waar het om gaat is dat er een controle-echo wordt gemaakt. Dit is niet iets voor de ha, maar voor een gyn. Ga terug naar de gyn voor controle. Dat is de normale gang van zaken.

2. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, precies, ik las inderdaad dat soort verhalen op internet, en alhoewel ik er sowieso van uitga dat ik een miskraam heb gehad vind ik het toch vreemd dat mij daar niks over verteld is.

Ik heb de echo bij mijn gyn. gehad, maar zij is nu op vakantie en ik had er ook niet echt een prettig gevoel bij. Het was allemaal erg gehaast en onduidelijk.

Kan ik gewoon naar een andere gyn stappen? Of wat zou jij mij aanraden? Nogmaals, ik waardeer het echt enorm dat je zo helpt! Vind het echt top dat je dat doet! :) Ik kan zelf amper helder nadenken nu.. erg frustrerend.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gewoon om een andere gyn vragen en zeggen dat het je tweede mk is en dat je niet weet of de mk compleet is. Dat je ongerust bent en dus NU een controle-echo wilt. Dit is niks voor de huisarts, eerlijk waar.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Trouwens bij 2 mk's heb je recht op stollingsonderzoek en chromosomenonderzoek. Zeker als je nog geen kinderen hebt. (weet ik niet van je) In welk zknhs loop je? Om dat onderzoek moet je vragen aan je gynaecoloog. Op de website van het NVOG kun je meer lezen over oorzaken.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    jeetje meis wat heftig voor je! Ik had zelf ziekenhuizen afgebeld in mijn 1e zwangerschap toen ook mijn vk op vakantie was en ik een paar druppeltjes was verloren, ik kon het wachten gewoon niet aan en heb het voor elkaar gekregen!!! Ze is nu 16 mnd ;) Waarom doe je desnoods niet particulier nu en door je gyn laten tekenen dat het vergoed wordt ofzo...ze kan het toch niet maken jou zo onzeker door te laten lopen, hoe het ook zit goed of niet je moet toch weten waar je aantoe bent! Laat je niet wegsturen meis, ik wen je heel veel sterkte dikke knuff

6. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ik ga er morgen gelijk achteraan.. Ben nu toch wel wat ongerust omdat ik het echt geen fijne manier vind dit, een beetje gokken wat er is gebeurd en verder geen controle.. :(

Ik zit zelf bij het Hagaziekenhuis.

En wat je vertelde over die onderzoeken is inderdaad iets waar ik over gelezen heb, zal er morgen direct over beginnen! Thank you again! Echt, super lief.

Nog even een vraagje aangezien ik wel het idee heb dat jij er veel vanaf weet, is het mogelijk dat je bij een miskraam maar 5 dagen bloed (en dan ook alles kwijt bent)? Of is dat echt per persoon anders?

@ Jadore

Dankjewel voor je lieve berichtje meis, je hebt helemaal gelijk en ik ga er ook zeker achteraan nu. Was een beetje van slag de laatste dagen maar het begint weer helder te worden :p

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat is normaal. Wekenlang bloeden kan ook. Ik heb het allemaal al eens meegemaakt. Sterkte!

8. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ontzettend naar dat je dit allemaal mee hebt moeten maken.. Ik vind het wel echt bewonderenswaardig dat je zo fijn helpt hier op het forum!

Ik zal wel even laten weten hoe het uiteindelijk allemaal afloopt :)

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Doe dat. Sta maar flink op je strepen, dat is soms echt nodig in miskramenland.

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Fijn meis! Goed zo laat ze hun werk even lekker gaan doen! Dikke knuff

11. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan eventueel voor een echo komen, maar dat kan pas over 2 weken.. Ik snap er echt helemaal niets van!

Het bloeden is trouwens met 5 dagen echt gestopt, en heb nu weer last van heel erg veel afscheiding, en mijn buik is ontzettend opgezet, ook weer last van steekjes in mijn buik (zoals toen ik zwanger was), steekjes in mijn borsten..

Pff wat een 'drama' met dit ziekenhuis zeg..

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Meis eis dat ze heel snel een echo maken om voor de zekerheid te kijken of je geen bbz hebt om het gewoon af te sluiten heb je nog een test gedaan??laat het nog ff weten knuffel

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel vreemd van het ziekenhuis. Idd nog eens testen en als die positief is nog eens bellen. Desnoods via een vk.

Suus

Deel Deze Pagina