ik heb een vraagje. Hoe voelen rugweeen aan? Ik heb het idee al meer dan een uur rugweeen te hebben (auw!). Maar het is meer een constante pijn die elke keer omhoog schiet en ook af en toe harde buiken. Vind het lastig om te 'timen' omdat de pijn niet weg gaat.
Hmmm ff graven in mijn brein. Bij mij kwam er een harde buik/wee en dat zeurde door naar mijn rug. Zodra die harde buik/wee weg trok verdween de rug pijn ook al zeurde dat op de achtergrond wel heel zachtjes verder. Zou gaan timen meis. Iedere keer de scherpste pijn of je harder wordende buik aanhouden als punt van opschrijven
Ik vond ze ook lastig te timen, maar dan schatte ik ze een beetje.. Maar als rugweeén echt doorzetten, heb ik gehoord dat je echt niet meer een dergelijk berichtje zou kunnen typen.
bedankt voor de reacties. Heeft helaas ook niet doorgezet. Ben in slaap gevallen en nu is er weer niks aan de hand! Helaas! Maar betekent het dat als je rug voorweeen heb dat je de echte weeen ook als rugweeen krijgt? Of hoeft dit niet?
Ik heb sinds 2 dagen ook rug (voor) weeën. Ik vergelijk het een beetje met de zee die op en af het strand gaat. Eerst zachtjes voel je het opkomen, dan doet het echt pijn, en dan zakt het weer weg. Gister duurde het van 17.30u tot 23.30u helaas zette het ook niet door.
Ik hoop het niet voor je Rugweeen voelde bij mij alsof je onderrug helemaal strakgetrokken werd de ene straalde het naar bovenuit de andere naar me benen...ik heb bijna geen buikweeen gehad alleen maar rugweeen. Sterkte alvast.... ojah.... een lekkere warme kruik in je rug doet wonderen
ik denk niet dat het direct hoeft te betekenen dat je rugweeën krijgt. Volgensmij is wat dat betreft je lichaam zo onvoorspelbaar als het maar kan!
Pff, praat me niet van rugweeën, ik vond ze rampzalig, ben bij de 2e ook vrijwel gelijk voor een urggenprik gegaan toen ik voelde dat ze weer onderin m'n rug zaten.
Hier voelde de rugweeen zo heftig dat ik van de buikweeen er weinig last meer van had. Een heel warme tegen hete kruik tegen je rug geeft verlichting. :X bij mij voelde het aan of mn onderrug in een bankschroef zat en steeds strakker en strakker aangedraait werd, erg akelig :X
Wat goed omschreven Lola, ik had het net zo, alsof je rug helemaal bekneld zat of dat er een mes in mijn wervelkolom werd gezet, echt rotweeën zijn het!
Ik heb ook alleen rugweeen gehad. Eerste uurtjes om de 10 min kon ze redelijk opvangen begon heel zacht en werd steeds heftiger, net dat je dacht het wordt erger zakt het weg. Hoe meer ontsluiting hoe heftiger ze worden, vraag manlief of hij met zijn knokkels er tegen aan wil drukken. Dat kan lekker helpen met opvangen.
Succes!! Als je rugweeen hebt helpt inderdaad hard met je knokkels onder in je rug duwen! Ik heb dat zelf gedaan en ik had weken erna nog een blauwe plek hahaha! Geniet van je mooie wonder straks!
mijn vriend heeft tijdens mijn weeen en had het idee na die opwek pomp voor de weeen overal had heeft contand in mijn rug lopen duwen en duwen afgewisseld met mijn moeder. heb omste beurt ook de hande fijn geknijpt. mischien een tip.
Pfff rugweeen. Ben 10 juli dit jaar bevallen dus staat me goed bij. In 1 uur volledige ontsluiting en 6 mn totale duur uitdrijving. Maar 3 uur met volledige ontsluiting hevige weeen gehad die maar niet wouden omzetten in persweeen(beebje lag heel hoog) de weeen straalde door naar mijn heupen en bovenbenen. Inderdaad een warme kruik gaf wel wat verzachting.