Heftige voorweeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Trees, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Sinds een paar dagen hele pijnlijke voorweeen. Het zijn echt duidelijk voorweeen (geen opbouw in pijn en duren vrij kort), maar het is hier echt soms al puffen geblazen. Soms zijn ze weer een paar uur weg om vervolgens weer om de paar minuten terug te komen. Ze belemmeren me nogal in mijn enorm irritante nesteldrang ;).

Zegt dit iets over een naderende bevalling? Nog tips tegen de pijn? Onze dochter kwam ruim drie weken voor de uitgerekende datum, waardoor ik nogal verwend ben en stiekem hoop dat ik de 40 weken weer niet ga halen.

2. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Hoeft helaas nie altijd wat te zeggen, bij de 2e liep ik vanaf week 35 met voorweeen en beviel ik met 41 weken pas ;)
    Dat ze irritant zijn, ja daar weet ik dus helaas alles van..was het op het eind ook ontzettend zat!!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Het ziet erna uit dat ik sowieso voor de 40 weken word ingeleid, alsud de gynaecoloog. Ben daar stiekem toch wel een beetje blij om. Bij onze dochter ook een supergoede ingeleide bevalling gehad.

We wachten en puffen rustig verder. We zullen zien :)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wil niet alles zeggen...
    Hier ook al weken maar ik zit nog potdicht, voorweeen doen ook verder niks bij mij helaas :(

5. Trees

Trees Niet meer actief

Wat balen zeg :(. Ik hoop voor je dat er snel wat actie gaat komen. Frusterend dat de voorweeen helemaal niks voor je doen.

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

Zou je een ontsteking kunnen hebben waardoor de weeën blijven komen?

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik denk het niet, maar dat heb ik deze zwangerschaps al twee keer eerder gehad en had toen toch een urineweginfectie. daarvan kreeg ik heel veel pijnlijke, harde buiken. Dit voelt toch weer anders. Ik leg het wel even aan mijn gynaecoloog voor de volgende controle. Het komt en gaat een beetje. Het is nu alweer drie uur rustig.

Deel Deze Pagina