de eerste grijze haren...

Discussie in 'De lounge' gestart door boonie, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik ontdek net een enorme dikke grijze haar op mn hoofd....:$
    Ik ben net pas 30 en voelde me nog jong...blijkbaar ben ik toch ouder dan ik dacht ;)

Hoe oud waren jullie toen de eerste grijze haren tevoorschijn kwamen?
    En zijn jullie het direct gaan verven?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vriendlief is 26 en is al 2 jaar grijs en bijna kaal haha Dus het kan altijd nog erger. Je schijnt ze er alleen niet uit te moeten trekken, dan komen ze dubbel terug.
    Weetniet of dat een fabeltje is..

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ben 28 en heel soms pluk ik een spierwitte haar!!
    Verder geen klachten hoor ;)

4. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Manlief hier ook haha. ;):D

Ik zelf heb er nog geen last van.

5. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Een man kan het vaak nog wel hebben vind ik..

Ik heb die grijze haar er uitgetrokken...dan heb ik er morgen dus 2 :p

6. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Man is bijna 33 en heeft best wat grijze haren ertussen zitten.
    Ik ben 31 (32 over 5 maand) en heb nog geen enkele. Ik ga wel zeker kleuren als ik ze zie, ik vind dat echt vreselijk (voor mezelf iig.)

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik ben 30 en al Sinds mijn 18de hier een daar een plukje ontstaan en ondertussen als ik niet verf ben ik zo grijs als wat ...

Ik verf me haar al sinds me 11de, begon met pony en plukjes ...

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Pfff, weg jong zijn :p. Heb het zelf ook, af en toe wat plukjes hier en daar. En nu zit mijn haar sowieso voor geen meter meer, dus of het heel erg opvalt :p.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Helaas kan mijn man het niet zo goed hebben, vandaar dat ik m iedere 6 weken verf.
    De kaalheid vindt ik verschrikkelijk veel haar staat m veel beter, hij heeft een beetje een ei hoofd hihi.
    Zijn moeder noemde m vroeger altijd een ei met haar erop echt sneu haha

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ergens begin 20 werd ik grijs. Nu 34 en ben al een aantal jaar bovenop mn hoofd helemaal grijs. De achterkant niet, dat is zo raar.

Maar goed, lang leve de haarverf.

Het zal wel erfelijk zijn, mijn vader had het ook.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier ook op mijn 30e de eerste ontdekt. Gelukkig zijn het er tot nu toe niet meer geworden. Mijn man begint kaal te worden, das veeeel erger

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik ontdekte een aantal weken geleden ook 2 grijze haren....maar omdat ik donkerblond ben valt het niet op. Heb ze er toch uit getrokken haha. ben 34.

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Oh ja, erg he, ik ontdekte de eerste grijze haar tijdens mijn zwangerschap, op mijn 31e. Sindsdien kom ik er helaas wel vaker eentje tegen :(. Ik kleurde m'n haar sowieso al.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

och hier nog 1, ik was 28 bij mijn eerste grijze haar, het scheelt wel dat ze wit zijn en ik heel blond, dus de schade valt mee. Gelukkig is er ook nog haarverf :D en hoef ik doordat ik zo blond ben (en ik mijn eigen kleur verf) maar 1x in de 3 maanden te verven ;) Inmiddels ben ik 38 dus ik verf al 10 jaar en iedereen roept: Meid dat jij nog niet grijs wordt :p:p Nee duh

15. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Haha, hier met 19 al mijn eerste grijze haren

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ben al grijs vanaf mijn 22ste en nu sinds een paar maanden ook grijze wenkbrauwhaartjes :( gelukkig zijn die bij te tekenen maar leuk is t niet nee...:x

17. beccie

beccie Niet meer actief

ik vind ook regelmatig wat grijze haren.
    bij mij begon het ongeveer na de geboorte van mijn zoontje ik was 28.
    ik verf het ook zo nu en dan gewoon van die mouse die werkt makkelijk en je bent er weer even van af.

ik trok ze er eerst ook wel uit. maar dat is nu geen doen meer.
    het valt nog niet echt op bij mij omdat ik blond ben. maar ik irriteer mezelf er wel aan.

18. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik ben 31, sinds een paar jaar wat grijze haren aan de voorkant, maar ik verf het altijd :D

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik ben 30 en sinds een jaartje heb ik ook wat grijze haren. Op mijn slaap en bovenop, van die hele kleintjes. Dus ik ben maar aan de spoeling gegaan...

Hopelijk wordt het niet erger dan dit... Ach ja, en anders maar verf er in ipv een spoeling.

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Sinds een aantal jaren toch wel steeds wat meer grijze haren, vooral voorop rondom mijn oren.

Soms kleur ik mijn haar, vaak ook niet. Ik kleur alleen omdat ik ooit wel eens iets anders wil, maar niet vanwege die grijze haren. Als mensen daar moeite mee hebben, kijken ze maar een andere kant op. Ik kan er niet mee zitten. Ik zou me wel voor kunnen stellen dat als je heel jong echt al helemaal grijs bent dat je dan snel aan het kleuren slaat. Maar voor een paar haartjes, nee ;)...

Deel Deze Pagina