Onze babyfoon heeft altijd wel een ruisje gegeven, of dat ik ineens hoorde: Ssshhhhh.. Terwijl de kleine boven lag, maar bijvoorbeeld huilde. Af en toe een beetje creepy, maar genoeg verklaringen voor.. Nu vierden wij J.ens zijn eerst vandaag. Hij lag vanmiddag in bed, wat te jammeren (hartstikke druk natuurlijk). Hoor ik beneden ineens: 'J.ens'.. Maar dan op een beetje kinderlijke toon.. Niemand was boven en ik zou niet weten hoe het anders zou kunnen komen. Niemand die buiten riep, leek echt alsof er iemand in zijn kamer stond.. Brrrr..
Eng is dat he !!!! Hier ook zo enge ervaringen En geluiden als deuren die open en toe gaan maar dat kan niet Of door de babyfoon ge fluit en ge fluister als er niemand in de kamer is Hebben hem zo een paar dagen op laten staan na het middag dutje en hoorde echt de meest bizarre dingen
Dingen zoals: Shhhh.. Kan ik als geruststellend opvatten, vind ik ook niet erg.. Maar nu werd zo duidelijk zijn naam geroepen, echt vaag..
Heel vaag idd Hier wel eens een huilend meisje gehad omdat het kindje in haar bed zat vond ze niet leuk .... hoorde toen ook gegiegel en gelach maar a sliep .....
Ik zou gelijk aan paranormale dingen gaan denken. Ik heb geen babyfoon, maar wij horen wel eens spontaan snachts voetstappen op de trap brrr. En vorige week werd mijn dochter om 3.20u wakker met gegiegel alsof ze gekieteld werd.
Hier met de vorige babyfoon ook rare geluiden. Mannenstem, kind die huilde maar als je ging kijken lag ze gewoon te slapen. Er zat nog iemand in de buurt met een babyfoon en dat pikte de mijne ook op. Ook reageerde hij op radio van vrachtwagens, kranen enz. Andere babyfoon en geen probleem meer gehad.
Leg, das helemaal eng. Ik lig naast vriendje in bed. Te hopen dat ik niet zo niet plassen. ( en toch weer lezen he )
Ruisjes, andere babys of stemmen zou kunnen, vanwege de frequenties. Maar zo het roepen van een naam?
iew! Ik zou ook denken dat je een andere frequentie opvangt ofzo. Maar wel erg raar dat je dan de naam van je zoontje hoort. Vind ik ook eng... Heb je een babyfoon met kanalen of een toestel met eigen frequentie?
Hier ook flink de rillingen van. Ik ben gelovig en weet dat god mij de kracht geef. Ga altijd bidden. Ik ga zowiezo bidden samen met mijn zoontje voor het slapen gaan. Ik vind het al eng/zielig als ik hem hoor huilen in zijn slaap. Ik weet natuurlijk dat het een nachtmerrie is maar ik probeer hem dan toch altijd zachtjes wakker te maken. Bij mij geen babyfoon maar het raarste staat mij nog bij. Hij werd zo wakker rond 23 uur. Naast mn bed heb ik een spiegel staan. Hij stond met 1 ruk ok ging voor de spiegel staan en zij iets over zijn piemel. Volgens mij had hij ook wel eens heel eng gepraat in zijn slaap. Kreeg er tranen van in mn ogen. Ik ben heel af en toe met de oudste alleen snachts en hoor soms wel eens enge geluiden van dichtbij. Ik ben eerlijk gezegd wel eens bang in mijn huis. Ik weet dat god mij bij mijn angst kan helpen en bid dan samen met mijn zoontje.
Dit was iets waar ik altijd bang voor had, gelukkig toch nooit rare geluiden via de babyfoon gehoord. Wel regelmatig andere dingen meegemaakt, ik hou me zelf bezig met het spirituele, dus nooit bang geweest, maar mijn moeder die het eigenlijk allemaal onzin vind, krijgt het toch benauwd als het haar allemaal vertel