Anders gooi je even de zak weg uit de stofzuiger.... Ik snap de stress totaal niet hoor. Dit is toch echt een beetje zoeken.
Ja gelijk hebben jullie, het is gewoon druk maken om niks! Wij hebben alleen een pupje en die liep toen ik naar beneden kwam dus ook gewoon daar rond terwijl er dus nog glas lag dus daar maakte ik me ook een beetje zorgen over Maar inderdaad wat jullie zeggen: adem in en adem uit, vanmiddag zal ik waarschijnlijk toch spijt hebben dat ik dit TO ben begonnnen omdat het gewoon onzinnig is. Toch bedankt voor jullie reacties dames
Vervelend!! Kan het me wel voorstellen als je al veel stress hebt, gaat je angst een loopje met je nemen, en angst kan dingen groter maken dan ze zijn. Jammer dat je stiefvader het jou niet even op jouw manier liet doen. Straks ben je vast weer rustiger als alles opgeruimd is. En de zak even weggooien. Kan iedereen overkomen hoor dat je even flipt!
Meid, zit er iets meer achter dat je zo stressig reageert (paniekaanvallen oid). Gewoon kalm blijven: die lamp is gevallen, kan je niets meer aandoen. Ze is opgekuisd, kan je ook niets meer aandoen (mss stofzuigerzak weggooien) en je huis is gelucht. Het is voorbij en je hebt goed gehandeld.
Ja kwik kan schadelijk zijn, maar lopen in de buitenlucht ook. Je kunt je wel overal druk om maken, maar het helpt niet. Als je zo de rest van je zwangerschap (weet niet hoe lang je zwanger bent) moet doorlopen, word je aan het einde helemaal gek. Je hebt de boel schoongemaakt en opgeruimd. Klaar! Verder tot de orde van de dag...
ow das het eerste wat ik weet. wij deden vroeger op het werk altijd de kapotte tl lichten stukmeppen in de container. is ook gevaarlijkofzo... nou leef nog steeds
Jeetje, ben je al onder behandeling ergens, lijkt me heel naar om zulke paniek te hebben om wat glas. En ik stofzuig ook gewoon als er zoiets gebeurd eigenlijk. Ik denk niet dat je gelijk dood gaat van 1 lamp met eventueel kwik er in.
Tsjonge, hoop dat je vanacht nog slaapt...wat een drama zeg. Anders gooi je je stofzuiger weg, ga je op stelten lopen en geef je je hond schoenen. Weet zeker dat er niks gebeurt dan...logisch denken toch
Is dit ... echt? Mijn god een lamp ... als het zoooo gevaarlijk zou zijn zou het echt wel vaak verteld worden tenminste dan had ik het echt wel ergens opgevangen ... nooit gedaan dus denk dat het allemaal wel mee valt. Adem in adem uit ...
Nou, weer veel begripvolle reacties... Mag aannemen dat jullie wel snappen dat het niet om die lamp gaat, maar om de angst! TS heeft een soort geruststelling nodig die nooit genoeg zal zijn, omdat ze angstiger is dan ze kan behappen. Dus reacties als 'tjongejonge, het is maar een lamp' zijn totaal niet invoelend. TS, je hebt een serieus probleem, maar dat weet je ergens ook wel. Heb je al hulp gezocht, gesprekken met de huisarts? Zijn er dingen gebeurd waardoor je angst opeens heel sterk geworden is? Bepaalde levensgebeurtenissen? Die angst om de lamp is maar een symptoom, je lijkt controleverlies te ervaren en dat maakt je angstig. Dus wat geeft jou weer een gevoel van controle terug? Sterkte, dit moet echt naar voelen.
Ik verwijder mijn berichtje maar weer. Zal zelf wel te nuchter in het leven staan...en wellicht een gebrek aan inlevingsvermogen hebben
precies, als je verder leest merk je ook wel dat ze zelf ook niet begrijpt waarom ze zo bang is maar blijkbaar gebeurd er wat en wordt ze zo bang. Ik snap niet dat meiden af en toe niet wat begripvoller kunnen reageren als je merkt aan iemand dat ze gestrest en paniekerig is de laatste tijd.
Tja...als deze angst echt overheerst...dan zou ik wel hulp gaan zoeken! Misschien dat minder begripvolle reacties dan net het zetje zijn dat ze nodig heeft. Iemand moet toch duidelijk maken dat haar angst extreem is? Maar uiteraard wel vervelend voor TS...
idd, daarom dat ik vroeg of er geen achterliggende reden was (paniekaanval). Want als je zo reageert is het niet "normaal". Tuurlijk gaat het niet over de lamp maar over de reactie en het feit dat TS blijkbaar enorm gestresseerd is door iets en dat ze er last van heeft
Hier geloof ik echt niet in. Als ze zich niet begrepen voelt, misschien zelfs belachelijk gemaakt, hoe kan dat dan een zetje zijn? Dat doen we niet bij onze kinderen, waarom dan wel bij elkaar?
Hallo zeg..... sommigen mogen wel even normaal doen misschien ? Je hoeft niet alles te snappen om medeleven te tonen of advies te geven. Dit kan iedereen overkomen, beetje sarcastisch lopen doen tegen iemand die een angst heeft. Bah.
Tsjeesss,,,,,,,,,,,,weer lekker aardig zijn jullie hier, beetje ts belachelijk maken, verplaats je eens in haar zover ik erop kan uitmaken gaat het haar om die KWIK dat dat in de lucht is gekomen en ze dat misschien inademt ofzo, dat ze misschien bang is voor gezondheidsrisico's is toch niet zo raar of wel dan, als er hier iets zou breken ofzo en ik lees opeens dat het weleens schadelijk kan zijn, JA dan heb ik ook wel even een stress momentje,tuurlijk ga je dan denken van ooooo straks gebeurt er wel wat --OFFTOPIC-- sorry hoor maar altijd als iemand hier iets neerzet over wat dat persoon zich ''zorgen'' maakt en tis volgens de rest niet goed genoeg zeg maar dan krijgt dat persoon altijd gelijk iedereen over zich heen.. kom op zeg hoe oud zijn we hier, doe effe normaal en gedraag je naar je leeftijd, iedereen mag hier neer zetten wat ze wilt en bevalt het je niet, dan lees je toch niet. maar laat iedereen lekker in zn waarden, want als dit bij jullie zelf gebeurt vinden jullie het ook niet leuk.