Ik ben het zo met je eens. Daarom erger ik me dood aan mensen die te pas en te onpas ´leven en laten leven´ roepen (als het ze uitkomt) maar net zo makkelijk onbegripvolle rotopmerkingen maken. Flinterdun allemaal... (ik heb het niet over een specifiek persoon, dit stoort me al een tijdje op ZP)
Als het angst is voor de kwik kan ik je misschien geruststellen door te vertellen dat ik 7jr lang spaarlampen in een bak heb weggegooid (op mn vorige werk) waar je de kwik in zag liggen. Ik heb nooit ergens last van gehad (behalve dat die bak stonk). Probeer realistisch te denken al is dat moeilijk als je angst hebt. Succes ermee. Liefs doris
Lees vol verbazing dit topic. T.s even adem in adem uit en alles even rustig na denken. En zelf even alles na lopen of alles op geruimd is van wegen de hond. Denk eigenlijk dat je. Je eigen rot geschrokken ben dat er in eens een lamp naar beneden kwam zeilen. Snap de paniek ook niet zo maar ja iedereen reageert anders. En het zal vast en zeker wel goed komen ook al heeft de stofzuiger alles op gezogen of wat.
Ik heb een vulling met kwik al jaaaren ik leef nog steeds. (Die grijze vullingen) Komt vast wel goed maak je niet druk
Mowah...daar ben ik het dan niet mee eens. Ik laat mij kids ook wel eens 'de nuchtere kijk' zien...Werkt zo nu en dan prima
Zal best bij je kids werken maar niet bij iemand die last heeft van oprechte angst(stoornissen). Dat vergt een subtielere aanpak. Afzeiken, belachelijk maken en venijnige 'zetjes in de rug' geven horen daar meestal niet bij. @Ts, ik zou je willen adviseren contact op te nemen met je huisarts. Wellicht zit een psychologische reden achter je angst.
idd, bij angststoornissen werkt nuchtere kijk niet. In mijn verstand kan ik honderden redenen vinden waarom het logisch is om met iemand te praten (ben bang voor andere mensen), maar zet mij voor iemand om mee te praten en ik klap gewoon dicht en wordt helemaal "naar".
Afzeiken, belachelijk maken en venijnige zetjes in de rug...het is ook maar net hoe je sommige dingen lezen wilt. Maar goed...met je eindconclusie ben ik het weer helemaal eens.
Beetje of f topic en ook niet perse aan ts gericht maar man o man .. dat geitenwollensokken gedoe hier af en toe... Beetje aanpakken en niet zeiken mentaliteit is echt niet schadelijk hoor. . Beide pootjes op de grond houden is echt niet meteen bitcherig...
Krissie, soms is dat echt niet schadelijk. Maar soms slaat het nergens op en werkt het niet. Het is de kunst om dat goed te kunnen inschatten...
Wat jij natuurlijk kunt afleiden uit dit topic. .. Kun je m ook meteen behandelen? ! Scheelt een hoop zorgkosten... (Ja dit is wel b*tcherig )
Oei. Moeten we nu ook al hier op eieren gaan lopen? Je mening geven en je bent een bitch. Juist..... Dus dan maar. Ts wat verschrikkelijk, ik begrijp je helemaal ik zou je vader van jetje geven dat hij het nooooooit meer mag doen. Sterkte hoor