Ik ben zo bang...

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintjen, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Klopt, heb ik ook gezien.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuffel, TS!

Jammer van de richting die het topic op gaat, maar daar zal ik me verder over inhouden.

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahaha wauw er worden hier op zp gratis diagnoses gesteld!

4. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Ja joh... van de week ook al in een topic over gesprekken in je hoofd voeren. .. dan heb je add..
    :)

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Echt? Haha ik mis van alles blijkbaar!!

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Psychologen in spé hier op ZP?

Jeetje, allemaal weer eventjes met het hoofdje uit de wolken. Je druk maken om een kapot gevallen lamp hoeft helemaal niks met een angststoornis te maken te hebben hoor. Oja en ik spreek wel degelijk uit ervaring. Een jarenlange ervaring inmiddels.

TS, rustig aan. Zenn En het komt allemaal vast wel goed.

7. Krissie85

Dan denk ik dat je naar de psycholoog moet. .. Misschien een vroeg stadium van alzheimer...

8. Krissie85

@ mamadeluxe haha. ..niet dat mijn diagnose bij de verkeerde persoon komt

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wie jij met Alzheimer? Vreselijk.;)

10. Krissie85

Maar terug ontopic maar weer...

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahaha nee zwangerschaps dementie is het :p maar ik ben wel babyverslaafd (zie onderschrift) helpt een psych je daar ook mee?? ;)

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Wees maar blij dat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt, Zo'n heftige ziekte wens je niemand toe.

13. Krissie85

Ik heb niemand iets toegewenst .... niet meer dan anderen in dit topic die diagnoses gesteld hebben. ..

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #74 Esther15, 17 sep 2013
    Laatst bewerkt: 17 sep 2013
    Sorry hoor, maar NONDEJU wat een gedoe weer gelijk hier onderling.

Ik was een van de eerste die hier reageerde en ja ik had ook zoiets van "waar maak je je druk om?" Heel eerlijk had ik ook over dat stukje van de kwik heen gelezen, dus das mijn fout.

Maar als je verder leest bedank TS ons voor de reacties en zegt ze zelf dat ze er een stuk rustiger van wordt.

Kunnen we dat dan niet gewoon respecteren ipv elkaar de hersens willen inslaan hier op het forum??? Is dat nu echt zo ongelooflijk moeilijk???

Ja ik persoonlijk zou er niet van in paniek raken (zegt een doorgewinterde borderliner), maar als ik verder kijk dan mijn neus in eerste instantie lang was, is er misschien meer aan de hand.
    Maar een geschreven woord kan vertekenen.
    En feit blijft: hoe goed je het ook bedoeld, of je het nu snapt of niet, we zitten allemaal achter een beeldscherm en weten maar 1% van de hele situatie af.

Maar om elkaar nu god weet niet wat naar het hoofd te willen slingeren omdat er iets gebeurd is bij iemand........gaat een beetje ver toch? Ja je hebt recht op een eigen mening, maar dat heeft een ander ook. Om nu gelijk elkaar b*tches te noemen en rare ziektes in de rondte te laten vliegen vind ik echt niet kunnen. Net zo min als bijna met zekerheid te willen zeggen dat ze een stoornis heeft.

TS ik hoop dat je je rust hebt terug gevonden meis. Mocht je echt last hebben van paniek aanvallen dan hoop ik dat je daar een oplossing voor kunt vinden. Ik wens je alle goeds toe.

15. flerk

flerk Niet meer actief

Esther, je hebt gelijk, TS zei zelf dat ze er rustiger van werd. Mijn reacties kwamen voort uit het feit dat ik de indruk krijg dat er meer aan de hand is dan ´alleen de lamp´. En later heb ik het woord angststoornis genoemd, meer als ´tegenhanger´ van ´er is niks aan de hand´. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om te zeggen dat dit ´de diagnose´ is. Als dat zo overkwam dan was dat niet de bedoeling. Verder ben ik zeer respectvol gebleven en vond ik bepaalde reacties op mij niet respectvol. Maar daar ga ik verder niet op in, ik zit er ook niet mee.

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meis, dit was ook geen persoonlijke aanval naar wie dan ook.
    Ik vind het alleen zo jammer dat er zo op deze manier met elkaar wordt om gegaan. Vind ik echt nutteloos. Geloof me, ik kan een eerste klas b*tch zijn, dus een engeltje ben ik al heel lang niet meer, maar het gaat me toch erg ver om dit zo op deze manier te doen.

Nogmaals, het was geen persoonlijke aanval, maar een opmerking in het algemeen over het verloop van het topic.

17. flerk

flerk Niet meer actief

Voel me ook niet aangesproken door jou, vind nog steeds dat ik netjes ben gebleven. Maar ik zag nogal wat opmerkingen langskomen over ´de diagnose´ en dat trek ik me wel aan, omdat ik een angststoornis noemde. (in de zin van: ALS het een angststoornis is). Ik stoor me ook aan hoe het gaat, maar laat me ook verleiden tot reageren. Stom van me.

18. Alf

Alf Niet meer actief

En jij naar de dommoloog..;)
    Je diagnose noch je therapie advies slaan natuurlijk nergens op.

TS, misschien was je primaire reactie 'overdreven' maar ik wist het ook niet van de kwik en zou ook wel even schrikken als ik zou lezen dat je dan absoluut niet mag zuigen terwijl dat júist gedaan is.

Gelukkig voel je je beter.

Deel Deze Pagina