Heel erg veel sterkte en succes, ik vind het heel erg dapper van je dat je deze stap neemt! Mijn vriendin heeft ook sinds 2 jaar een maagband, ze is van 150 kilo naar nu onder de 80 kilo inmiddels
mijn zus heeft ook een maagband! en was ook best bang, maar ze vond het reuze mee vallen! succes meid!
Hey meid, sucses. Mijn beste vriendin heeft sinds augustus een maagband en is nu al 55 kilo kwijt. 2 dagen na de operatie voelde ze zich al helemaal super en sjeesde weer lustig door het huis. En toevallig heeft ze vandaag haar buik laten liften (had erg veel vel over) en de borsten laten vergroten. Ze is er lichamelijk maar zeker in haar zelfvertouwen een groot stuk in gegroeid SUPER VEEL SUCSES GEWENST !
Hoi meiden nou de dagen vliegen wel snel morgen vroeg moet ik in het ziekenhuis en als het goed is vindt de operatie om 14:45 plaats. Ik heb er gisteren zooooooooo veel aangedacht had de hele dag last van migrene nu nog steeds een beetje ik kon gisteren mijn ogen niet open doen van de pijn Ik ben wel bang dat ik ook veel vel blijf overhouden de meeste mensen zeggen dat je daarom dus veel moet sporten en dat het dan niet blijft hangen wie heeft hier ervaring mee of hoort van andere mensen die een maagband hebben die niet vel overhadden wat dus bleef hangen?
Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me heel goed voorstellen dat je behoorlijk zenuwachtig bent. Je kunt 't beste even melden bij de artsen dat je bang bent, dan houden ze er rekening mee. Gewoon heel eerlijk zijn. Je bent echt niet de eerste die in haar broek poept (ze hebben mij al een paar keer gehad...) Heel veel sterkte voor morgen en de tijd erna!
hahahah ben jij ook geopereerd ofzo maar bedankt meid. Wta ik dus wel erg van dit ziekenhuis vindt is dat er niemand bij je mag blijven maar omdat ik dus heb verteld wat voor slechte ervaringen ik met ziekenhuizen heb zeiden ze dat ze daar wel rekening mee zouden houden maar denken jullie dat bijvoorbeeld mijn nichtje van 18 bij mij mag slapen
heel veel succes en denk aan het doel wat je ermee bereikt. Voor je het weet is het voorbij. groetjes jeslin
Ik ben echt blij ben net door het ziekenhuis gebeld en ik krijg een i persoonskamer waar ze nog een bed gaan neerzetten waar een famillielid mag verblijven
O wat fijn! En over dat sporten, ik zou dat er wel bij gaan doen, als dat een latere ingreep voor overtollig vel voorkomt, zeker doen! Bij een sportschool kun je vast wel een soort opbouw-trainingsprogramma krijgen.
Hoi hoi allemaal, Hoe is het met iedereen? Ik ben dus vrijdag geopereerd ik vond het allemaal heel eng vooral toen ik inplaats van 3 uur in de middag om 12 uur werd opgehaald voor de operatie mijn benen trilden als ik weet niet wat ik ging echt huilend de voorbereidingskamer in. Daar aangekomen kreeg ik mijn infuss enz en darna mochten we naar de operatiekamer ik kreeg nog snel iets kalmerends in mijn infuus en vond het allemaal wel mee vallen in de operatie kamer. Daarna vertelde de anestestis ofzo ik weet niet hoe je dat typt dat ze me mijn narcose zou geven en daarna werd ik pas wakker in de uitslaap kamer omdat mijn bloeddruk erg laag was moest ik daar ongeveer 3 uur blijven liggen en werd daarna naar mijn eigen kamer gebracht onder voorwaarde goed in de gaten gehouden te worden. Ik had een enormeeeee rug pijn ik heb die nacht niet echt kunnen spalen de volgende ochtend werd ik wakker met een enorme bloedneus. Daarna voelde ik dat ik echt gewoon erge pijn had voral waar de injectiepoort zat. de volgende dag mocht ik naar huis. Ik ben nu nog steeds bij mijn nicht aan het logeren omdat zij het toch slimmer vonden om dicht bij het zieknhuis te blijven en omdat wij zelf geen vervoer hebben. Ik heb veel pijn gehad en ik heb een enorme honger en misselijkheid ik heb het kauwen nu al gemist. Ik mag alleen maar vloeibaar maar ik heb zo een trek in een stukje brood maar helaas mag dat dus niet ik wilde jullie dit allemaal even vertellen als het goed is ga ik morgen naar mijn eigen huis en zal ik wel zoals voor de operatie weer vaak op dit forum rondneuzen . Groetjes van mij