Bedankt allemaal Ik ben gister avond thuis gekomen heb gister nacht niet echt lekker geslapen werd steeds wakker. Ik ben gisteren op de weegschaal gegaan, ik ben inin 5 dagen ben ik 8 kilo afgevallen ik ben er wel erg blij om (ik val nogal snel af als ik ziek ben) maar de arts heeft mij gezegd dat, dit niet goed is en dat ik eigenlijk niet meer dan 5kg per maand mag afvallen... Ik hoop dat alles goed zal verlopen en dat ik lekker gezond ga afvallen zonder misselijkheid enz. En wat ik dus ook niet goed doe is ik moet minimaal aan de ander halve liter water ofzo komen maar ik kom niet verder dan een halve glas per dag en ECHT verder niets. Dus heb ik vandaag het zh gebeld om te vragen hoe en wat ze heeft mij gezegd dat als ik zo doorga met speod kan worden opgenomen voor indroging ze zei dat wil je vast niet dus probeer echt veel meer te drinken. Maar het lukt echt niet ik heb echt geen trek anders word ik misselijk
He wat vervelend zeg dat je niet veel kunt binnen houden. En drinken uit een rietje, gaat dat niet iets beter? Verder wil ik nog zeggen dat ik het ontzettend knap van je vind dat je het gedaan hebt. Maar je komt er wel! Nog veel sterkte!
Bedankt meid nee drinken lukt me wel ik heb gelukkig nog helemaal niet overgegeven maar alleen ik heb echt geen trek en word zo snel misselijk
Hoi hoi allemaal Ik mag vanaf vandaag beginnen met kleine beetjes vast voedsel maar nog geen rijst spinazie of gewoon brood. Ik heb vanochtend twee Engelse Toast met smeerkaas binnen. En het ging best makkelijk niets van gemerkt maar er zit nog niets in mijn maagbandtje het wordt pas op 07-08-2007 bijgespoten met 1 cc. Ik heb gisteren een staafmixer gehaald ik mag beginnen met aardappelpuree enz. Maar worteltjes doperwten enz dat lus ik allemaal niet. Kunnen jullie mij helpen met wat ik bijvoorbeeld nog meer met de staafmixer kan verkleinen en dat ik dat wel kan eten bijvoorbeeld: Aardappelpuree, spinazie maar dan wel (creme) enz