Hoesten en dan vooral s'avonds...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hey!

Sophie hoest al een tijdje en dan vooral s'avonds de eerste paar uur dat ze op bed ligt,nu wil ik niet gelijk naar de basoclase zetpillentjes grijpen,maar helpt er misscjien iets anders?
    Ik gebruik al VSM hoestdrankje en er staat een bakje water ( omdat het misschien een droge lucht is )
    Ze is niet echt klaarwakker maar wel onrustig door het hoesten...
    Iemand een goed tip!

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier hetzelfde verhaal, ben ook benieuwd naar tips. Heb ook bakje water staan. ik heb zelf ook een gesneden ui naast haar bedje in de hoop dat dit wat werkt. Ik heb ook die balsoclase zetpillen maar durf ze niet zo goed te gebruiken omdat Fenja nog net geen jaar is. werken ze goed?

3. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    3 weken geleden had ik percies het zelfde.
    leek wel of hij stikte af en toe.
    heb tijmsiroop gehaald bij de apotheek en dat 3 keer per dag gegeven heeft even geduurt maar nu is het over.
    hoop dat het snel over is!

4. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    en ik had ook nog een handdoek onder het matrasje gelegd en luuf op het borstje en rug smeren!
    succes meiden

5. Niet meer actief

danisha hoest ook vaak savonds in bed.. overdag dan helemaal niet

6. Wen

Wen Actief lid

hier ook. Als Fabio slaapt begint het hoesten. Echt blaffen soms. Hij hoest zich 's ochtends ook wakker. Ik gebruik ook het hoestdrankje van vsm en luuf en water naast zijn bedje. Maar het wil maar niet overgaan...
    ik lees even mee voor de tips!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat hoesten komt omdat bij t liggen de longen"? ingedrukt worden als t ware. Niks aan te doen voor de rest.

Deel Deze Pagina