10 weken en geen symptonen meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hansje123, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik ben nu meer dan 10 weken zwanger en voel me helemaal top.
    Gisteren was ik volgens mij de gelukkigste vrouw op aarde, maar vandaag slaat ineens de onzekerheid toe. Ik heb al sinds een week dat aale kwaaltjes afnemen en heb het gevoel dat nu ook echt alles zo'n beetje weg is. Bij andere lees ik veel nog over middelijkheid en vermoeidheid. middelijk ben ik nooit geweest maar de vermoeidheid is nu redelijk weg. en mijn borsten zijn ook niet meer gespannen. ik voel mij normaal zoals altijd. lijkt wel of ik niet zwanger ben. Maar het voelt wel allemaal goed en ben echt zwanger.

hebben mensen hier ervaring mee? zijn er ook die weinig tot niets meer voelde bij 10 weken?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dat is op zich normaal hoor, dat de klachten verdwijnen. Meestal is dat rond 12 weken, sommige pechvogels moeten wat langer wachten en jij hebt gewoon geluk!
    En misschien is het morgen wel weer terug. Die symptomen zijn echt geen enkele indicatie op dat het niet meer goed zou zitten hoor.
    Mijn borsten zijn overigens ook (gelukkig) minder pijnlijk nu.
    Maar de misselijkheid en vermoeidheid werd bij mij de vorige keer pas met 16 weken minder.

3. kimmss

kimmss Actief lid

22 okt 2009
    161
    0
    16
    hey hey, ook bij mij worden de klachten wat minder, was vaak erg moe, soms een beetje misselijk, erg opstandig, en nu voel ik me weer wat beter.
    nou lekker toch??
    zou mij niet al te druk maken, wij zijn idd geluksvogels,:D
    groetjes kimmie

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja ik zou me echt niet druk maken. Dat had ik ook bij Isabella.

Nu zal dat helaas wel anders zijn ( nog steeds hondsberoerd)

Deel Deze Pagina