licht rood bloedverlies na seks

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zwangerwens, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik heb sinds deze week na het klussen helder/licht rood bloedverlies. Niet zoals bij mijn ongesteldheid. Ik schrok hier best van.

Ik ben nog aan het wachten op mijn ongi, maar het kan ook best zijn dat ik zwanger ben. Zit in de 2e ronde van ontpillen(1e ronde was 43 dagen cylclys en zit nu inmiddels op 55 dagen) dus mijn cyclus is helemaal niet regelmatig. Vandaar dat ik ook niet weet wanneer mijn ei is en wanneer ik het beste kan ga testen.
    Ik heb wat verschillende dingen gelezen op internet wat het betekenen kan, van soa to ergere dingen (waar ik absoluut niet van uit ga) en ook zwangerschap kan mee spelen. Dan wordt de baarmoeder en baarmoedermond gevuld met bloed en tijdens de sex kan je er tegen aan komen waardoor het kan gaan bloeden.

Herkent iemand dit en/of heeft iemand dit ook mee gemaakt?

2. pricilla

pricilla Actief lid

21 nov 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij bloedverlies tijdens de sex zou ik naar de huisarts gaan.
    Ik heb dit in 2010 ook gehad en het was maar af en toe dat ik dat had. dus ik dacht zelf dat er niks aan de hand zou zijn. mischien wondje oid. Maar omdat mijn vriend het niet vertrouwde toch maar naar de huisarts. die heeft een uitstrijkje gemaakt en toen bleek dat ik pap3b had. toen naar de gynacoloog doorverwezen voor verder onderzoek. toen bleek dat het kwaadaardige cellen waren en moest ik worden geopereerd.

ik wil je niet bang maken hoor. Maar bloedverlies na of tijdens de sex vertrouw ik niet! een uitstrijkje is niks engs en wanneer er niks aan de hand blijkt te zijn ben je ook weer gerust gesteld!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoeveel bloedverlies heb je? Een paar drupjes, of vloei je echt?

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik heb ook bloedverlies, soms na de sex, maar ook heel vaak tussendoor. Als ik mijn bmm voel heb ik ook bloedverlies. Bij mij is het iig niks ergs, heb een erg gevoelige bmm die snel bloed. Er steekt ook wat bm slijmvlies naar buiten wat makkelijk bloed. Heb hier al best wel lang last van en afgelopen jaar maar weer eens een uitstrijkje laten maken. Is niet altijd even fijn maar kan je wel uitsluitsel geven. Ben iig blij dat ik het heb gedaan, dus stelt me weer gerust.

Kijk hier maar eens. Dit is wat ik bedoelde met het slijmvlies dat uitsteekt. Vervelend, maar niks ernstigs.

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dames bedankt voor jullie reactie, ik hou het in de gaten, maar maak me nog niet direct zorgen, zeker nu met die andere kwaaltjes... wie weet

Het is niet veel bloedverlies, want het is licht roze en natuurlijk dan gemengd met vocht en sperma dus... heb verder ook helemaal geen pijn... Daarna is het ook direct weg en heb ik er verder ook helemaal geen last van! Maar hou het in de gaten!!

6. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Hoi!

Hee ik had dit dus ook vandaag, bloedverlies na de sex! Ik dacht al: Op naar de volgende ronde! En ik moest woensdag ongesteld worden (2e ronde) en ik vond dit zo vreemd! Dus een zojuist een test gedaan! Voila, een streep!! ik was een beetje in shock, eigenlijk! Want het leek me eigenlijk een beetje zinloos, om 's avond vóór NOD te testen, maar ben erg ongeduldig, ;)
    Toch wel spannend of het de komende week een streep blijft.....

7. pricilla

pricilla Actief lid

21 nov 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw gefeliciteerd!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk ook dat er gewoon een bloedvaatje geraakt is!!
    Niks ernstigs dus, natuurijk moet je het we in de gaten houden!
    Dus je hebt kwaaltjes...... spannend!!

@emmy80:
    Leuk....Gefeliciteerd!!!
    En ook nog de 1ste ronde raak!!!

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bloedverlies na de sex is gelukkig over, was dus gewoon een vaatje/wondje

Nog steeds geen ongi te bekennen, dag 59 van 2e cyclus. Afgelopen zat getest: negatief, dus gewoon bljiven wachten en doorgaan met klussen hihi..... maar wachten wordt wel beetje vervelend

Deel Deze Pagina