Echo foto check 5 a 6 weken??!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nooatje, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hoi meiden, hier mijn echo foto de vk zei dat ik tussen de 5 a 6 weken was. Denken jullie dat dit ongeveer overeenkomt met een zwangerschap van deze termijn. Had bij mijn vorige zwangerschap een echo met 6,5 en toen zag het vruchtje er al wel wat groter uit maar soms vergroten ze het ook uit volgens mij en lijkt het dan vaak vertekend beeld...ben benieuwd! Oh ja het vruchtje zit rechts bovenin..;)

Groetjes Nooatje

2. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ja hoor klop aardig die van mij was bij 6 weken nauwelijks te zien

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik had een echo met 5w4d en daar was nog niet eens een vruchtje te zien. Dus denk dat t wel klopt hoor :)

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    had een echo met 6 weken en daar was nog minder op te zien...dus zal wel kloppen ongeveer!

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ja hoor, ik had een echo met 6w2d en vruchtje was ook zo inieminie. Dus klopt wel!!

6. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klopt wel aardig denk ik ook

7. nooatje

nooatje Niet meer actief

Joepieeee, dank je meiden..ben zo blij :D

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Dit kan een heel eind kloppen ja hoor

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    als ze bij de echo er niks over hebben gezegt dat klopt het allemaal gewoon ;) bij twijfel melden ze dit altijd ....
    dus hup lekker gaan genieten !

10. nooatje

nooatje Niet meer actief

Ze heeft er verder niks over gezegt, alleen heeft ze het niet opgemeten maar waarschijnlijk kon dit nog niet?! Mijn eisprong heb ik gehad op 6 maart ovu test met smiley gedaan dus dacht dat ik mischien verder was en twijfelde daarom.

Ik ga genieten thanks:D

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Misschien is het iets later ingenesteld..meid ik zou zeggen niet zo onzeker (al snap ik het wel hoor ) en lekker genieten want je bent hartstikke zwanger, dat ze een vruchtje hebben gezien is al een goed teken! nu een kloppend hartje en je kunt genieten!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je het hartje ook zien kloppen?
    Overigens...6 maart posi ovu, dat is ong 8 maart je eisprong.
    Dat betekent dat je op 22 maart 4 weken was en nu dus 8+1 weken hoort te zijn.
    Dan is het verschil tussen 8+1 en 5,5 wel groot :(

13. nooatje

nooatje Niet meer actief

Ik heb de echo al op 5 april gehad haha sorry vergeten erbij te vermelden. En we hebben het hartje ook al zien kloppen. Maar omdat ik 2 keer bloedverlies heb gehad en al 3 weken kleine beetjes bruinverlies maakt het me soms onzeker. Dit roodverlies was trouwens voor de echo. Maar de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 17 febr en 6 maart posi ovu test met smiley cyclus tussen 28 en 35 dagen. Als je op die calculators op internet je eerste dag van mijn laatste ongie intikt dan ben ik langer zwanger vandaar dat het zo verwarrend is vind ik. Maar ik hoorde al dat ik van de posi ovu test moet uitgaan dan ben je al2 weken en dan verder tellen toch?

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh kijk... dat veranderd de zaak.
    Ja. op de dag van je eisprong ben je 2 weken zwanger.
    Dus bij een lange cyclus moet je niet de eerste dag vd laatste menstruatie nemen want dan geeft ie idd langer aan dan je bent. ;)

Op 5 april zou je dus 6 weken en dat klopt dus met je echo ;)

15. nooatje

nooatje Niet meer actief

haha gelukkig thanks;)

Deel Deze Pagina