Welke zorgverzekering heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door xbabyxdx, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Vanwege dat ik dit jaar wat gezeur had met de zorgverzekering..... ( uiteindelijk opgelost, was een fout van hun ) Ben ik nu aan het kijken of ik daar wil blijven of dat ik over ga naar een andere zorgverzekering.

Mag ik vragen waar jullie zitten en jullie ongeveer betalen per maand? :)
    Ik wil gewoon goed verzekerd zijn! :)

Ik zit nu nog bij zilveren kruis.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij PNO, hele fijne zorgverzekering. Keren declaraties heel snel uit.
    Ik heb een basisverzekering en de meest uitgebreide tandartsverzekering (ivm beugel) en betaal 134,- per maand.

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Fbto...

Eerste keer dit jaar.... Bevalt goed en absoluut niet duur. Je kan alles aan en uitzetten met modules ook fijn.

4. minon

minon Niet meer actief

Unive. 177 euro per maand voor twee Volwassenen. Drie kinderen maar die zijn natuurlijk gratis.
    Hebben al onze verzekeringen daar dus krijgen korting. Ook op de woonverzekeringen etc.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Al jaren interpolis. Ik krijg iets korting omdat ik bij de Rabobank zit. Ik heb basis en het volledige aanvullende omdat ik de fysio lessen nodig ben. Geen tandarts. Ik betaal 107 euro per maand:)
    Ik ga hier nooit meer weg. Al onze verzekeringen lopen hier en er is nooit gezeur of wat dan ook.. ideaal!!

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik zit ook bij Zilveren Kruis. Ik heb jaren bij FBTO gezeten maar vorig jaar heb ik daar zoveel gedoe mee gehad dat ik daarom naar Zilveren Kruis ben overgestapt, tot nu toe is de service echt prima. Al verschilt dat zo te zien ;)

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Sinds dit jaar ook Interpolis.

8. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu al een aantal jaar FBTO, bevalt erg goed. Zeker met de modules die je zelf aan en uit kunt zetten. Betaalt dus alleen voor dat, dat jij nodig hebt. Ik vind het ideaal!

Ik betaal nu 97, euro pm. Ik ben dan ook verzekerd voor therapieën en heb de module calamiteiten altijd aanstaan (voor oa Ronald McDonalds huis).

9. xbabyxdx

Mag ik vragen wat jij betaald per maand? Ik 115-, Maar heb dan wel korting vanwege mijn werk. :)

10. xbabyxdx

Modules aan en uit zetten.... hoe moet ik dat zien? Hoe werkt dat? ( klinkt goed )

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Kijk eens op de site van fbto...

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hema verzekering, en aanvullende verzekering voor mijn tanden.
    Ik betaal 118 per maand. Ik vind ze goed.
    Declaraties binnen twee dagen uitbetaald, en heldere duidelijke uitleg per mail/ telefoon

13. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik zit bij VGZ en betaal veel te veel. Ben zelf ook aan het kijken naar een andere zorgverzekeraar.

14. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Ik stap ieder jaar over via independer.nl. ideaal. Je kan zelf aangeven wat je belangrijk vindt en de goedkoopste en beste komen dan naar voren. Verder regel zij de hele overstap, dus niet veel werk. En ieder jaar overstappen is voordeliger.

Zit nu bij energiek. Dit omdat zij ook alles vergoeden als je geen medische indicatie hebt om in t ziekenhuis te bevallen. Ik betaal 102 euro per maand.

15. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik zit bij Anderzorg. Weet niet precies wat voor dekkingen ik eigenlijk heb maar tot nu toe heb ik nooit gezeur gehad en is alles elke keer netjes uitbetaalt.
    Ik betaal 102 euro.

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Cz best uitgebreid voor 146 pm

17. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

PMA verzekering 88 euro per maand gewoon basisverzekering.

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    122 bij zorg en zekerheid en uitgebreidste verzekering.
    Vriendlief 135 bij Agis en heeft een basis polis met tand.

Dit jaar stapt hij over naar zorg en zekerheid. Kon hiervoor niet namelijk. Dus dan komen we goedkoper uit en hij is beter verzekerd

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij zitten als gezin bij PMA (collectiviteit van menzis).
    Ik betaal zo'n €190,- per maand in totaal.
    Voor mijzelf ben ik het breedst verzekerd, mijn man daarentegen juist weer voor heel weinig omdat hij het niet of nauwelijks nodig heeft.

20. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Zit al 10 jaar bij trias wat 3 jaar terug is overgenomen door VGZ.
    Op zich wel te spreken over hun service maar ga dit jaar toch overstappen. Ze zijn gewoon duur.
    Betaal 96 euro per maand voor de naturaverzekering. Maar straks met baby wik ik toch wat uitgebreider verzekerd zijn.

Deel Deze Pagina