Ik wilde alleen maar even kwijt dat ik zo ontzettend gelukkig ben met Jasmijn! Ik kan gewoon mijn geluk niet op. Elke keer als ik naar haar kijk smelt ik en bij iedere stap vooruit word ik zo blij. Ze doet het ook geweldig goed en is een voorbeeldige baby. Zo wilde dit alleen maar even kwijt.
Dat is toch helemaal geweldig. ik kan ook niet me ogen van Dani afhouden. Ook al huilt hij veel hij is en blijft mijn mooiste schatje (gelukkig maar hè anders zou het goed mis zijn ). groetjes
Mooi dat het zo kan groeien. Ik vind het echt bijzonder. Had nooit gedacht dat ik dit zo geweldig zou vinden. Ik had vroeger nooit het gevoel van ik MOET moeder worden. En tijdens mijn zwangerschap heb ik niet op een roze wolk gezeten, maar nu ben ik al die "schade" aan het inhalen. Geniet jij ook lekker van je kleine mannetje!
Ik zei altijd vroeger dat als ik geen kinderen zou kunnen krijgen me het niets zou kunnen schelen. Nu ben ik 25 en heb ik al een klein prinsje,en ik geniet iedere dag steeds meer van hem. Geniet maar lekker van jasmijn want ze zeggen dat ze zo groot zijn!
lekker van genieten hoor! je houd dat denk ik altijd en het is een heerlijk gevoel en zelfs nu jamillo al 14 maanden is nog steeds heb ik als ik naar hem kijk dat ik nog steeds helemaal in de wolken ben met me kleine ventje het blijft gewoon geweldig ook al kan hij soms best driftig zijn liefs bianca
Gek he dat je zo kan veranderen. Nu staat alles in het teken van Jasmijn. Bij alles wat je doet is het Jasmijn. Zo belde mijn man laatst op om te zeggen dat hij nog van die Iris-cheques had en wat Jasmijn nog nodig had. Lief he! Zo zie je maar dat ze op de eerste plaats komt, ook bij papa.
Ja, wat een intens geluk he! Kan ook mn ogen niet van Sem afhouden. Heerlijk als hij zo lekker zit te brabbelen of te lachen. Hij is echt een voorbeeldige baby. Eet goed, slaapt goed, lacht veel en huilt bijna nooit. Als ik weer wat mooie nieuwe fotos heb, kan ik het niet laten om ze even aan anderen te laten zien.