Afgelopen dagen steeds een witte ovulatietest. Echter gisteren ineens een piek. Vanmorgen was de test al wat lichter en vanavond nog veel lichter. Was gisteren mijn piek? Heb ook mijn temperatuurkaartje bijgevoegd. Daar is het nog niet op te zien. Gisteravond sex gehad. Was dat te laat?
Als je piek gisteren was springt je ei vandaag of morgen. Na de eisprong moet je temp dan een stuk hoger zijn. En gisteravond was een prima timing. Ik loopt precies gelijk, zie foto Mijn “piek” was ook gisteren begonnen
Ik zou ff doortesten want hij kan wellicht wat donkerder worden (ondanks dat hij nu weer afloopt). Mocht het toch je lh piek zijn geweest dan zal je temp morgen of overmorgen met 0.2 of meer gaan stijgen (tov basaal). Temp je trouwens wel rectaal, elke ochtend op hetzelfde tijdstip en na evenveel slaap? Je open bollen zeggen dat je niet altijd op dezelfde tijd tempt namelijk Ps. In je tempkaart heb je ook ingevuld dat je donderdag een posi ovh had. Heb je daar een foto van?
Ja ik test nog even door voor de zekerheid. Ik temperatuur ongeveer op hetzelfde tijdstip (06.15-07.00 uur) maar niet exact inderdaad. Dus daar zijn de open bolletjes door? Haha Ik temperatuur in de mond onder de tong. Ik heb 3 jaar geleden ook temperatuur opgemeten en meen mij te herinneren een duidelijke piek en daling te kunnen zien. Zal komende dagen even afwachten wat mijn temperatuur doet. Zit nu op 14 dagen na de eerste dag van laatste menstruatie. Op zich zou deze test dus wel positief kunnen zijn. Echter laatste menstruatie was ineens super lang met 31 dagen. Ik dacht dat de test van gisteren positief was dus heb dat ingevuld. Ik begrijp er nog niet veel van. Had dat anders gemoeten?
Ik wil je toch adviseren om de volgende ronde rectaal te gaan meten. Oraal is de onbetrouwbaarste manier van tempen. Ook kan je je beter wat meer aan 1 temptijd houden Maar je laatste menstruatie duurde 31 dagen? Of bedoel je je cyclus? Heb je ook een foto van de test van donderdag?
Hoi hoi Hoe zijn de testen bij jou? Hier vandaag was de test nog donkerder dan die van donderdag. En idd wat hierboven genoemd wordt, rectaal tempen is veel betrouwbaarder dan onder je tong.
Ik bedoel inderdaad cyclus. Ik denk toch dat donderdag (de bovenste test) wel mijn knaller moet zijn. Mijn temperatuur loopt nu op en de test resultaat af. Wanneer zal mijn ei gesprongen zijn?