zo hey mag ik effen me gal spugen. ik fiets op de weg bij rondte waar ik voorang heb steek netje me hand uit ze zien het en nog door rijden ggrgrgrgrgr. waar hebben mensen last van.
sorry, ik kan je verhaal amper volgen. Is het vandaag de foute-spelling dag of zo? Misschien kun je bij een andere postorderbedrijf zoeken?
Nou inderdaad, net ging het toch over de Wehkamp? (en idd beetje slecht te volgen) Nou breekt m'n klomp.
ja inderdaad. Ik heb het verhaal 3x gelezen om het te snappen. Vervolgens doe ik netjes een reactie typen, beland ik in een heel andere topic!
@Marijke, dat snap ik ook niet idd. Ze geven elkaar geen milimeter de ruimte! Ik heb familie in Canada en daar is de verkeersregel dat de eerste die bij de kruising aankomt, voorrang heeft. Zie je dat hier al voor je?? En daar werkt het prima!
ZIE je! Ik dacht al.. Zit ik met mn stomme kop dat topic te zoeken! Hahhahaha vandaar dus.. D'r is iets mis gegaan denk!
Met een tankini aan op de fiets heb je natuurlijk wel meer bekijks.. misschien zien ze je dan en geven ze je voorang.. succes bij de wehkamp.
hahahaha dit is echt TE grappig! lig helemaal in een deuk! eerst lees ik de 1e reactie en denk ik huh! en daarna de rest nou whahaha echt komisch! xbloem
sorry sorry heb iets niet goed gedaan dit topic mag weg. en dat er wat foutjes in zit sorry maar komt ik heb last van woordblindheid .dus dit topic mag weg.