Ik zag dat het bij de foto-service van Wij kan, maar ik ben ook benieuwd naar andere websites? Wie heeft er wel eens een agenda zelf samengesteld bij de Wij foto-service? Ik ben benieuwd naar het papiersoort , is dat echt van dat glimmende papier? Dat schrijft zo vervelend.. Ik ben echt een agenda-nerd, ik heb altijd een Moleskine gehad.. Maar ik wil er nu wel eentje met foto's enzo
Nee, op de website van de Hema kon ik het niet vinden helaas.. Haha, ja klopt, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen! Ik dacht hier zitten vast meer mama's die een agenda hebben met de foto's van hun kinderen, vandaar
Ik heb het afgelopen jaar een agenda laten maken bij WIJ. Daarvoor had ik een hema-foto agenda. Bij WIJ doe ik het niet weer. Inderdaad dat glimmende en gladde papier. Maar ook alle foto's beschadigd na een dag in mijn tas. Ook die midden in de agenda. Hij was echt binnen een week heel lelijk terwijl ik er echt geen rare dingen mee deed! En binnenin weing ruimte en onoverzichtelijk. Ik laat er weer een bij de hema maken als dat nog kan. Manytroubles
Ik heb al jaren die van de HEMA. De foto's op de omslag zijn aan het einde van jaar wel beschadigd maar voor de rest ben ik er hartstikke tevreden mee!
Ik maak hem altijd bij klik en print, je kunt er altijd zoveel eigen foto's in kwijt. Bij elke week een nieuwe foto plus iedere maand een grote als ik me niet vergis. Klik en print - ALBUMS
Ik bestel altijd alles bij Albelli. Super goede kwaliteit en een fijn programma om je fotoboek, kalender, agenda etc. te maken