Geld?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Even een vraagje

Na mijn mk zat ik in de ziektewet toen mijn contract was afgelopen ben ik een tijdje later weer arbeidsgeschikt gesteld helemaal mee eens!
    Maar nu solliciteer ik me dood ook op dingen wie ik niks aan vind maar vind dus geen baan! Ik heb nu dus al sinds november geen geld ontvangen. Heb ik dan geen recht op een uitkering voor zolang?

Bedankt alvast

2. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    dan heb je recht op ww uitkering

dan moet je ff langs het cwi gaan...

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat ligt eraan.. Omdat je nog zo jong bent weet ik niet of je voldoet aan de norm die er aangesteld is. Volgens mij moet je een x aantal weken hebben gewerkt voordat je ww opbouwt. Moet je even nakijken op de site van het CWI.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Als je er recht op hebt moet je dit via het cwi aanvragen. Het gaat dus niet automatisch als je in de ziektewet zat.

5. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    warom heb je die niet gewoon gelijk aan gevraagd, via die weg zou je dan wel gehoord hebben of je er wel of geen recht op zou hebben.

alsnog doen zou ik zeggen al denk ik wel dat je er wat over te horen krijgt dat je er zo lang mee hebt gewacht

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je moet je meteen melden als je in de WW komt. Je hoort namelijk ook meteen te sollicteren volgens bepaalde richtlijnen (zoveel solli's per week volgens mij).
    Je bent hier inderdaad erg laat mee.
    Als je het CWI of het UWV belt heb je volgens mij heel gauw uitsluitsel.
    Elmo

Deel Deze Pagina