Laten jullie je niet kisten hoor! Deze dag is heel erg bijzonder voor jullie En daar moeten jullie van gaan genieten. Weer een typisch geval alla: Vrienden kies je en familie krijg je
Iers gezegde: "Hang on to your friends... they are God's excuse for your family" Wens jullie een heerlijke dag toe. De jaloerse (?) schoonzus maar laten gaan, daar verander je niks aan. Fijne doop!
Je hebt ze niet nodig! Mijn broer is niet komen opdagen op onze trouwdag. Hij liet op de dag zelf per sms weten dat hij niet kwam. En wat denk je? Het is evengoed een prachtige dag geworden!
Bedankt allemaal voor jullie reactie's. Ondanks de boosheid en teleurstelling hebben we een prachtige dag gehad vandaag. Onze zoon heeft zich voorbeeldig gedragen en helemaal niet gehuild. Er zijn heel veel foto's gemaakt die we met heel veel plezier terug blijven kijken. Groetjes
what ever ! had ik gezegd,het is niet zielig voor je zoontje je moet juist blij zijn dat hij zulke mensen niet leert kennen en alleen mensen die echt om hem geven het is zielig voor hun dat ze jullie kleine engeltje uit hun leven bannen maar goed ,wees opgelucht en blij geloof me familie zoals hun heb je echt niet nodig.groetjes sofaan