Ik ben nu 5 en een halve week zwanger en ben in minder dan een week al 3 kilo afgevallen. Van mezelf ben ik al slank,60 kilo bij een lengte van 1.75. Schrok vanmorgen een beetje toen de weegschaal 57 kilo aangaf. Ik voel me ook de hele dag door duizelig en slapjes,terwijl ik regelmatig eet,waaronder ook veel fruit en verse groenten. Denk dat ik morgen maar ff een afspraak ga maken met mijn huisarts.Heb mijn vorige zwangerschap last gehad van bloedarmoede,misschien heeft dit daar ook wel mee te maken. Liefs Wendy Ps,herkent iemand deze klachten?
He, wat vervelend. Eet je echt wel voldoende? Ik heb echt meer nodig nu ik zwanger ben. Verstandig dat je naar de huisarts gaat. Sterkte!
Sorry ben zelf nog niet zwanger dus heb de klachten niet zelf gehad maar weet een vriendin van me wel... die bleef ook overgeven maar alles wat ze afviel haalde ze later wel weer in met erbij komen hoor Zou wel even naar de HA gaan, vooral ivm die bloedarmoede. succes xxx
Ik ben dus helemaal niet misselijk en hoef ook niet over te geven,daar kan het afvallen niet aan liggen. Hoop dat de dokter me morgen meer kan vertellen. Liefs Wendy
Ook ik was met name in het begin zo extreem duizelig. Bleek dat alles goed was (terwijl ijzerhalte toch we aan de lage kant bleek, hoorde ik later van anderen). De duizeligheid is nu weg, misselijkheid is er nog vreselijk! Sterkte!