Hoi, Ik heb sinds een week erge last van duizeligheid en erg licht in mijn hoofd en val steeds weg, durf ook geen auto te rijden ik ben nu 22 weken zwanger. Ben gisteren bij de VK geweest en de bloeddruk was goed, dus het is geen ijzer te kort. Nu heb ik wel een hele tijd in stress geleefd.. het werk ging me tegen staan, omdat het veel te druk was en kreeg steeds meer nare dromen e.d. Ook heb ik het huishouden enzo allemaal alleen moeten doen. Mijn vriend was veel weg en zat alleen thuis. Ik weet niet of het daar mee te maken kan hebben en of het er dan nu pas uitkomt. Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft iemand tips... Ik hoor het natuurlijk graag. Bij voorbaat dank. Groetjes Diaan
hoi hoi nou dat probleem heb ik dus ook , gelukkig iemand die het zelfde heeft ik zit nu dus al 2 weken thuis met duizeligheid , ik durf ook niet op de scooter te stappen .... bij mij is ook alles medisch in orde , bloeddruk , ijzer , suiker enzo , allemaal goed , maar ik heb ook veel stress gehad , ik ben nu 24 wk , en ik weet eigenlijk ook niet wat ik er mee moet doen, sorry dat ik je daar geen antwoord op kan geven , ik zit hier ook met het euvel wat moet ik doen, mijn baas wil natuurlijk ook weten wat er is , maar echt antwoord kan ik daar dus niet op geven , ik merk wel des te meer rust ik neem ) zit dus ziek thuis , dus slaap veel en zit veel op de bank en zo des te meer merk ik dat die duizeligheid minder wordt, als ik dan weer bijv. het huishouden , daarna ben ik weer terug bij af ....... dus ja , eigenlijk weet ik het ook niet
Ja klopt helemaal.. Als ik helemaal nix doe dan heb ik er ook geen last van. Ik kan dagen slapen tot 13.00 uur echt niet normaal. Als ik op de bank hang dan gaat het prima, maar zodra ik met het huishouden aan de gang ga dan is het mis. Bij mij hebben ze nu dus vastgesteld dat het hyperventilatie is door de stress die ik heb gehad. Misschien heb je wel hetzelfde.. het heeft bij mij niets met de zwangerschap te maken.. het kindje is ook behoorlijk druk, dus dat kan er ook nog mee te maken hebben. Denk eerst aan jezelf en dan aan een ander.. doe ik nu ook.. laat ze maar barsten ik leef en in mij leeft ook wat, dus daar denk ik nu eerst aan... Hoop dat je snel wat wijzer wordt wat je nu hebt. Kuss Diaan
ja het klinkt allemaal het zelfde savond rond 10 uur gaan slapen , de volgende dag rond 2 uur er uit , ik denk nu ook dat het met de stress te maken heeft gehad., hoe gaat jou baas hier mee om
het is merendeels aan hun te danken, want ik werk in een callcenter alleen nemen wij telefoontjes aan voor bedrijven. Ze nemen maar klanten aan, maar personeel ho maar. Tja wij krijgen het drukker en de nieuwe mensen kennen nog niet zoveel klanten. Normaal gesproken zit je in 5 uur tijd op 100 tot 110 telefoontjes. Nu zit ik steeds rond de 160-180 en dat is heel veel. En je hebt gewoon even geen tijd voor jezelf, dus met het gevolg als je naar huis gaat zit je hoofd bom vol. Mijn bazin snapt het wel ,maar wil je gewoon zo snel mogelijk weer aan het werk hebben, maar hoe sneller je altijd hebt toegegeven, dus altijd maar ja zeggen wanneer je echt niet meer kon, doen ze het nu ook. Nu moet je gewoon bij je eigen standpunt blijven, want anders ligt je dadelijk in het ziekenhuis en moet je eerder bevallen, of er is iets met jou en je kindje. Dat gun je toch niemand. Nu heb ook in het begin van de zwangerschap alles alleen moeten doen, huishouden, kattenbak, zware dingen tillen en je hebt dus telkens last van harde buiken en je vreet je op. Ik kon daar totaal met mijn vriend niet over praten, want die vond alles maar normaal zoals het normaal ook gaat, maar zo is het niet. Nu is hij er gelukkig achter door mede toedoen van mijn schoonouders. En nu ik deze week thuis zit gaat het een stuk beter. Volgende week ga ik weer voor 3 uurtjes proberen te werken. Spreek je
Jeejtje het lijkt of ik mezelf hoor praten hahah , ik werk ook in een callcenter ( waar het dus ook gigantisch druk is ) drukker als normaal , en idd ik ga ook altijd te snel weer aan de gang , ik zit nu dinsdag 3 weken thuis , ik heb dinsdag ook een uitgebreid echo onderzoek ( ben zwaarder dus beebje wordt extra in de gaten gehouden ) en daar wordt dan ook gekeken of alles in orde is , ik denk dat ik dat nog even af wacht en daarna misschien begin met 3 uurtjes per dag ......... ik ben uitzendkracht dus moet ook een beetje opletten dat ik nog mag terug komen he , ook wel belangrijk ..... mijn stress kwam voornamelijk omdat mijn vader nierpatient is en mijn bijna man ( 21-11-07) zijn nier heeft afgegeven ...... dit is een heel gebeuren geweest , veel slechte dagen ook goed , 3 maal afgeblazen en dus voor mij veel stress , mijn vriend is tot op heden nog niet helemaal bij , dus ik moet ook veel zelf doen , idd de kattenbak was hier ook een discussie tot mijn moeder hier heeft zitten huilen dat ze zo bang was dat er iets fout ging met beebje , toen is mijn vriend gaan helpen me de katten bak , langzaam begint hij nu meer te helpen aangezien ik nu dus ook niet veel kan ( duizeligheid ) ech bizzar wat ik al zeg lijkt net of ik mezelf hoor praten
Gek is dat he.. Zo zie je maar dat er ook mensen zijn die bijna precies hetzelfde meemaken. Erg leuk ook. Zo heb je tenminste een onderwerp om over te praten. ik kan op het moment ook erg slecht tegen hard geluid.. wel van muziek die ik echt leuk vind, maar wij hebben bv een papegaai en die kan soms zo hard schreeuwen pfff dan wil je hem echt afslachten... ook is het op moment erg druk bij ons in huis, want wij hebben in November vorig jaar (21-11-2006 haha hoe toevallig) de sleutel van ons huis gekregen en er moest een hele hoop gebeuren. Er zit in deze woning nog geen CV, maar een gaskachel. Die wordt behoorlijk warm, maar boven heb je geen warmte en dat kan toch echt strax niet als het beebje er is, dus daar zijn ze nu allemaal mee bezig. Dan is mijn vriend ook nog een keer bezig met de achtertuin en nu zitten we weer met de pech dat we gisteren te horen hebben gekregen dat dit dorp hier beschermd stadszicht wordt, dus alles wat is aangebouwd moet waarschijnlijk weer in oude staat terug gebracht worden. Nu hebben wij nog nix aangebouwd, maar de badkamer is hier dik een meter groter gemaakt, omdat er vroeger niet eens een douche in zat. Nou als dat stuk dus weg moet dan hebben wij ook geen douche meer. En de badkamer zit bij ons beneden en kan niet boven omdat alles van hout is en we echt 3 slaapkamers nodig hebben. DUSSSSSSS
hoop stress , haha , echt klote he dat je niks kan hebben ik kan op t moment ook echt niet tegen drukte, als we bezoek hebben na een half uur wordt ik beroerd dus echt niet fijn .....
Dat klopt. Ik kan ook niet lang bij iemand op visite zijn.. kan gewoon die drukte niet aan. Ach ja.. we zullen het zien hoe het allemaal gaat lopen.. Hou je me wel op de hoogte?