Hallo meiden, Even een vraagje ik twijfel of ik ovuluatietesten zal aanschaffen, maar vraag mij af of dit wel een goed idee is met mijn lange cyclus. Ik ben vorige week ongesteld geworden en mijn eerste cyclus was 98 dagen. Ik zit nu dus net in ronde 2. Wil heel graag weten of en wanneer ik een eisprong heb. Wat zouden jullie doen?
Misschien beter om je temperatuur bij te gaan houden? Anders is het misschien lastig te schatten wanneer je kunt beginnen met testen. Wie weet is je cyclus dit keer minder lang.
Ik heb ook lange cyclussen gehad en wilde ook ovulatietesten gebruiken. Heb het toch niet gedaan en ben m'n temperatuur bij gaan houden. Weet nu altijd precies wanneer de eisprong geweest is. Als je temperatuur omhoog is ben je idd al te laat om nog te klussen. Maar als je tig weken ovulatietesten moet gaan gebruiken door een lange cyclus, lijkt me ook weer zo wat. Misschien gaan je cyclussen ook nog wel korter worden.
Hier wel ovutesten bij lange cycli.. Eerlijk is eerlijk, wij gingen toch wel gericht wat extra klussen bij positieve ovutesten.. Ik deed Z&K tot ik dacht dat ze posi werden, en dan controleren met cb dig..
Ik zou ook voor ovulatietesten gaan. Ik had die dure van clearblue maar volgens mij gaan je ook gewoon voor een b-merk gaan en op internet een doos van bestellen als je zo'nmlange cyclus hebt.
Ik zou er nog mee wachten..Je bent nu pas in ronde 2 toch? Dan zou ik eerst je cyclus gewoon weer afwachten.. Het kan weer lang zijn maar hoeft niet En het is zo zonde van je geld..