k ben klaar wakker ondanks dat we laat gingen slapen, Maar vroeg me dus af of er nog iets te doen was vandaag? Winkels enzo zijn verplicht gesloten ook in belgië! X x x
Ik kijk even mee Thijmen was ook vroeg wakker en wil niet zo veel.... heb hem maar op bed gelegd. Gelukkig is ie ook gaan slapen (jeahh). Maar wat leuks voor vanmiddag is nooit weg
Paps en mams gaan stappen vandaag hihi Rosalie gaat vanmiddag uit logeren. Dan kunnen wij ff bijslapen en dan rond 7 uur vanavond naar een feest
Vandaag niet veel een beetje opruimen en was opvouwen alleen, morgen gaan we naar de verjaardag van mijn moeder en 3 januari ga ik familiebezoek houden.
Even naar mijn schoonouders. En mijn zus en zwager ophalen van schiphol! Die wonen in Moscou en komen op bezoek! Verder lekker rustig aan!
saaaaaaaaaaaaaaaaiiii niks te doen , denk opruimen in huis , tja niet mij hobby maar als je verder weinig kunt doen
De rest van de oliebollen eten... Goeie vraag, ik vroeg het me ook al af wat te doen vandaag. Het is koud en grijs en alles is dicht. Misschien een boswandeling (brrr) of spelletjes doen (tsja, wat voor), of een beetje surfen op deze site...
Helemaaaal niks! Vandaag wordt een heerlijke hangdag. Misschien straks nog een dutje doen, maar voor de rest blijven we mooi binnen vandaag .
verplicht familie langs om gelukkig nieuwjaar te wensen dat gaan we eind vd middag doen, de rest van de dag bankhangen, laptop op schoot, tv aan en uitrusten, hier is ook niks open op 1 januari.
huis opruimen en vuurwerk verwijderen van de straat voor ons eigen huissie, verder lekker tv kijken en misschien straks nog effe langs me zus en broertje xx maria
Hier ook langs mijn oma/opa en andere oma. Ik neem die kleine mee...zijn ze ook weer blij als ze haar zien. Misschien dat ik vanavond nog naar een feest toe ga, maar zo brak als ik me nu voel zal dat niet gaan gebeuren! (kleine was van 23.30 tot 02.30 uur wakker vannacht... 8-[ en we stonden vanochten gewoon om 8 uur weer lekker naast ons bed )
wij zijn al vroeg opgestaan om weer een beetje alles netjes te krijgen na gisteravond. Om 13.00uur komt de eerste visite voor Sascha. ze is alweer 1 jaar