Ben net dus gebeld door een Engelssprekende vrouw, en haar vraag was of ik interesse had in pizza, lasagne of pasta.. Ze bleef daar maar op doorhameren.. Uiteindelijk gezegd dat ik geen pizzazooi hoef waar het ook vandaan komt en opgehangen.. Na wat leeswerk blijkt dit een slimme truc te zijn om een duur product op te sturen, let op en zeg liever geen ja in dit gesprek dit schijnen ze ergens anders overheen te plakken en dan zit je met de gebakken peren ipv pizza hahah.. Dacht waarschuw jullie even! Nu lekker hamburgers in de pan gooien!
Ik ben met dat soort telefoontjes ook erg wantrouwend. callcenter medewerkers vinden mij denk ik niet zo aardig, maar ik vertrouw niemand wat dat betreft.
Dat had ik een paar weken geleden ook! Een mevrouw die beweerde dat ze mij een speciaal pasta-pakket op kon sturen. Geheel gratis en dat vanuit Milaan waar hun kantoor zat! Dan krijg je dus een telefoontje, en het eerste wat er gevraagd wordt is: 'hou je van pasta?'. Ik vroeg me eerst nog af of ik het wel goed gehoord had
daarom betalen wij 1 euro nog wat per maand, dan kunnen onbekende nummers je niet meer bellen! super, geen stom gewauwel meer rond etenstijd en ook geen felicitas
ja ik heb dat telefoontje ook gehad, of ik van italiaans eten hield vroeg ze in het engels...toen ik zei dat ik geen interesse had, werd ze nog een beetje boos ook. heb gauw opgehangen.
Betaal je daarvoor? Ik heb dat gewoon ingesteld in ons modem. En we staan in het bel-me-niet-register.
Haaahahaha jeetje.. 'Ik heb genoeg aan mijn diepvriespizza hoor. Oh, ik hoor de oven piepen, moet ophangen. Daaaaag!'
Of in zwaar gebrekkig engels haar een pasta recept opnoemen, zonder een vorm van bevestiging te geven zodat ze je kan naaien... Hou ze bezig, vinden ze vervelend
Dat bel met niet register is ook onzin, wij staan daar ook in, maar wij worden toch nog regelmatig gebeld voor onzin dingen, waaronder deze italiaanse pizza dame :x
ik betaal ervoor ja. en bel me niet stelt idd geen bal voor. als men ons belt met een onbekend nr krijgen ze te horen dat wij dat niet accepteren.
Eigenlijk ook nooit de telefoon opnemen met ja of je volledige naam, beter is hallo, en dit is zij als ze vragen spreek ik met.... Mbt tot onbekende nummers Kwam de vertegenwoordiger mee met dit advies, met 3 x ja in een gesprek ligt het contract voor de "actie" al geprint