Hoi! Misschien kunnen jullie mij vertellen wat dit betekend? Ik ben vrijdagmiddag 5 dagen te vroeg ongesteld geworden, terwijl ik dat gewoonlijk nooit ben. Het gebeurde heel opeens en anders dan anders; ik verloor alleen 1dag veel bloed en verder vrijdag middag en zondag heel weinig. Vlak voor ik ongesteld werd liep ik me erg op te winden omdat ik opeens heel sterk het gevoel had dat ik zwanger was. Kreeg toen kramp en op de wc "spoot"er als het ware een doorzichtig vloeistof met wat bloed uit mij. Ik schrok me een hoedje. Heb nog steeds last van duiziligheid, misselijkheid, warme wangen (beetje koorts lijkt het wel) en moeheid en steekjes in onderbuik, al bloed ik vandaag niet. (had s'ochtends wel wat bruine veegjes bloed.. Kan het een spontane abortus of zoiets zijn geweest of is het gewoon niks. Ik voelde me daarna zo schuldig dat ik mijzelf zo had zitten opjutten vrijdag.. Wie weet wat er met mij aan de hand kan zijn? Bedankt! Gigi
heey gigidoe ben je net van de pil af?want mischien kan het ook ontpillen zijn. maar het zou ook een innesteling geweest kunnen zijn,ik zou even testen als ik jou was(als je al kan testen dan) succes!
Hoi Mounia, Bedankt! Ik heb zaterdag en vanochtend getest (Zou tussen vandaag en morgen ongesteld moeten worden) en beide testen waren negatief! Gewoon een erg vreemde ongesteldheid dus, zou ik zeggen (ik ben al jaren van de pil af). Ik probeer niet zwanger te raken, maar toch een telleurgesteld gevoel. Ben bijna 29, pas getrouwd, misschien is het gewoon een onbewust verlangen dan, he?! Als ik die rare symptomen blijf houden ga ik trouwens later wel nog eens testen!
heey hoe waren je andere cyclussen?want je bent al jaren van de pil af dus als je nu opeens een "rare" ongesteltheid had zou het best iets kunnen zijn ik lees ook dat je probeert niet zwanger te raken ,hoe doen jullie het dan om dat te voorkomen als ik vragen mag? en ja het enige wat je kan doen om zekerheid te krjgen is wachten en wachten haha,als je straks wel ongestelt word is het mischien gewoon 1x een rare ongesteltheid geweest. maar ja in ieder geval ik wens je veel succes! ik hoor het wel groetjes mounia
hey Mounia Nou ik bedoelde eigenlijk dat ik niet aan bewust aan het proberen ben om een kind te krijgen. Meestal gebruiken we dan ook en condoom. Ik moet bekennen dat dat niet altijd gebeurd. Maar ach,mijn man en ik hebben zoiets van, als het gebeurd dan is het erg welkom, maar zolang het niet gebeurd hebben we lekker des te meer tijd vooronszelf en voor elkaar. En jij? Ben je zelf wel aan het proberen? Mijn cyclussen zijn over het algemeen 28 dagen. Heel af en toe kan ik wat later zijn (als ik echt aan het stressen ben) Maar ik ben nooit eerder..
heey oke goeie afspraak met je man mischien ben je dan wel zwanger,oew spannend.laat je het wel even weten of dat dan zo is hihi . ja ik ben actief aan het proberen zwanger te worden,dit is nu me 13de ronde alweer. liefs mounia
Vandaag weer getest en ik ben niet zwanger! Het was dan ook een kleine kans. Ben opgelucht dan ook teleurgesteld. Gek is dat. Nou ja, de hele ervaring heeft ons allebei wel laten bedenken dat we in de nabije toekomst wel eens serieus zouden kunnen gaan klussen! Misschien wordt 2008 wel het jaar! Mounia, ik hoop dat het bij jou snel lukt! Groetjes, Gigi
heey gigidoe nu weet je het teminste zeker,veel succes dan in 2008 voor jou en je mannejte en dank je gigidoe ik hoop ook dat het snel lukt groetjes mounia