Sleepy-wings: geniale uitvinding of...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HappyRabbits, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
  2. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt mij ook een heel goed idee! En het ziet er zoooo cute uit! Net engeltjes haha.
    Lees mee voor ervaringen!

3. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Niemand ervaring hiermee...?

4. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ja ik :) ik wou van de pacco af en heb toen de sleepy wings gebruikt maar de sleepy wings van 0 tot 3 maanden. Ging prima en na n week overgegaan op n strakkere bakerzak/slaapzak van Ergo Cocoon, dan zitten de armpjes in de slaapzak. Daar slaapt ze nu nog in. Vind sleepy wings n goede tussen oplossing.

5. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ja, ik zit nu precies in diezelfde fase. Mannetje slaapt anaf 6 weken (dus nu ruim 6 weken) in de pacco, maar wil eigenlijk wat afbouwen voor als hij straks naar kdv gaat. Ze bakeren daar overigens wel in, maar het lijkt me zoveel makkelijker als ze daar niet met die doeken hoeven te rommelen, geeft mij ook een wat veiliger gevoel. Helemaal los gaat gewoon echt nog niet, hij heeft na 2e vaccinatie "los" gelegen en maaide zich weer helemaal wakker, ondanks instoppen tot ver onder het matras. Wat ik zo raar vind aan de sleepywings is dat de baby dan toch weer met de armpjes omhoog ligt, terwijl je juist met het inbakeren in de pacco de armpjes naar beneden haalt.
    Die ergo cocoom ziet er inderdaad ook heel comfortabel uit, en geeft toch een geborgen gevoel. Ik twijfel nu wel... Met de pacco kun je ook afbouwen met een armpje los...

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Het leek me ideaal. Ik kon ze van iemand over nemen, maar tegen de tijd dat ik ze had was ze al uitgebakerd. Lag niet aan die persoon maar aan mijn dochter. Ziet er nog prima uit dus als je ze over wilt nemen stuur maar pb.

7. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Nee je draait de sleepy wings in het begin om zodat de armpjes juist naar beneden liggen. Pas wanneer ze om kunnen rollen dan moet je de sleepy wings omdraaien zodat de armen naar boven liggen. Als ze dan omrollen kunnen ze zichzelf afzetten.
    Ik vond dus de ergo cocoon het fijnst, best strak en toch de armen erin maar ze wel kunnen bewegen in de slaapzak. Ook bij het kinderdagverblijf gaat het super goed hiermee.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hier de sleepy wings gebruikt. Met de armpjes naar boven en zo sliep ze heerlijk. Zonder maaide ze zichzelf wakker. Echt inbakeren is hier niet nodig geweest de wings en slaapzakje waren voldoende tot een maand of 4/5 en toen zonder.
    Was echt net een engelrje met een wit slaapzakje en witte wings.

9. miep84

miep84 Niet meer actief

#9 miep84, 20 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2014

Deel Deze Pagina