Ik zou hem of na de eerste huil direct bv geven en hem weer terug in bed leggen. Huilt hij dan direct weer neem je hem bij jullie in bed. Of een fles water in zijn bed en hem laten huilen.
Oh meis, lastig he? Begrijp ik goed dat je nog wel wilt blijven voeden? Ik ben een paar maanden geleden met dl leren zelf te slapen. Ik blijf er wel altijd bij totdat ze slaapt. Verder krijgt ze bv op verzoek. S nachts slaapt ze altijd bij ons. Vanaf het eerste moment dat ze wakker wordt en dit is op verschillende tijden. Ik geloof niet in laten huilen. Ik geloof wel in duidelijkheid. Dis bedenk met je man wat jullie willen. En voer dat uit. Dan leert je kleintje ook waar hij aan toe is.
Poeh ik herken wel een aantal punten in je verhaal. Ons zoontje is een maand jonger, hij sliep ook altijd slecht. Met 13 is ie wel begonnen met over t algemeen doorslapen. Maar ook hij is nu al weken aan t rommelen. 5u op of 2-3x per nacht wakker en soms niet troostbaar. Ik gooi t dan maar op kiezen/sprong. Wel heb ik gemerkt dat een 1 duidige aanpak bij hem wel werkt. Dus idd om de 5 min gaan kijken, hij krijgt geen melk snachts (ook toen ik nog bv gaf) voor 6u. Hebben weleens bij als test/uit wanhoop wel melk gegeven maar hij ging er niet beter door inslapen midden in de nacht. En voor 6u ook niet bij ons in bed (tenzij ie echt ziek is). We hebben een heleboel stampij gehad om betere nachten te realiseren maar t heeft wel zn vruchten afgeworpen. Hoewel we nu dus ook in een lastigere fase zitten helaas...