hoi allemaal, wie heeft het meegemaakt dat ie tot een week voor nod allerlei zwangerschaps symptonen had en daarna ineens niet meer? (en toch zwanger bleek) Ik heb een cyclus van 5 weken ongeveer en heb volgens mij een vroeg ei gehad deze maand. vanaf de vermoedelijke innesteling kreeg ik klachtjes zoals misselijk, duizelig rare darmen. na een week had ik inneens een dag best wel erg menstruatieachtige buik en rugpijn en vanaf toen niets meer. Ben nu een beetje bang dat ik mischien wel zwanger was maar een hele vroege miskraam heb gehad. Als dat zo is dan zal de test volgende week toch negatief zeggen, of heb je dan nog hcg in je lijf? Bij wie liep dit goed af? Ben op zoek naar hoop!
ik heb altijd vanaf de eisprong tot aan mijn nod klachten (ik voel dan echt veel) de dag dat ik ongi moet worden verdwijnen de klachten als sneeuw voor de zon....Dus meestal betekend het bij mij dat ik ongi werd als de klachten verdwenen. alleen deze keer voel ik helemaal niets..... ben benieuwd wat dat te betekenen heeft....
ze zeggen toch welleens dat 1 op de 5 zwangerschappen al word afgebroken door moeder natuur voor de nod, zodat de vrouw niet eens geweten heeft dat ze zwanger was... hoop niet dat dit het geval is...
Dat kan je niet rekenen tot een miskraam. Een miskraam is wanneer je een positieve zwangerschapstest in handen hebt, na je NOD, en daarna gaat het alsnog mis. Als je alleen maar afgaat op mogelijke tekenen van zwangerschap, dan is denk ik bijna iedere vrouw op dit forum elke maand wel zwanger . Symptomen zeggen niets, alleen positieve zwangerschapstesten.
Ik was altijd ziek voordat ik ongi moest worden. Maar deze keer had ik alleen kramp, beetje bloedverlies, en pijnlijke borsten, dus d8 dat ik ongi werd. En verder ben ik het met Anouk eens. Symptomen zeggen niks, een test wel
Hoi, Wat jij nou net heb beschreven heb ik dus ook gehad! Ik voelde me ei meteen geklust natuurlijk en daarna had ik ook buikpijn misselijk en allerlei andere symptomen en nu ineenkeer niet meer. Over 3 dagen mag ik gaan testen maar ik heb geen hoop meer. Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben... Terwijl ik dat nog wel diep in mijn hart hoop. Het is zo raar. Maar ja over 3 dagen weet ik meer of misschien iets eerder. groetjes
Ik heb dus ook symptomen en ben dus al 10 dagen overtijd en mijn zwangerschaps test is nog steeds negatief dus dan betekent het voor mij dat ik niet zwanger ben ?
dan kan je er denk ik vanuit gaan dat je niet zwanger bent en als je het echt zeker wilt weten kan je en bloedtest vragen bij de huisarts
tja, wij vrouwen denken overal teveel bij na he! Ik voelde me echt helemaal zwanger maar nu heb ik zoiets van, volgens mij wilde ik het een beetje te graag... Nou ja we zullen het tweede kerstdag zeker weten. Heb ook niet echt veel hoop meer. Op naar de volgende ronde dan maar!
Ja voor mij ook. Volgens mij wordt ik ook ongesteld vandaag een beetje licht rose verlies gehad. Helaas... op naar de volgende ronde dan maar.
Precies. In principe ben je niet zwanger als de testen negatief blijven. Als je blijft twijfelen kan je bij de dokter een bloedtest laten doen. Het kan uiteraard zijn dat je eitje gewoon wat later is gesprongen waardoor je wat over tijd bent.
Ikzelf heb na 8,5 week een miskraam gehad. Bij mij werden de kwaaltje ook opeens minder, alleen de buikkramp bleef. Toen ik op een gegeven moment een bloeding kreeg wist ik ook meteen dat het mis was, ondanks dat de baarmoedermond nog dichtzat. Ik heb hierdoor wel een echo gekregen, maar het vruchtje bleek inderdaad niet meer te leven. Het had verder de grootte van ongeveer 6 weken, wat klopte met het moment van het minder worden van de zwangerschapskwaaltjes. Ik heb toen 's avonds de miskraam gekregen. Het is waar dat de miskraam pas een feit is als je gaat bloeden, maar je gevoel zegt ook heel veel. De gyn zei ook dat de hormonen nog wel 8 tot 9 weken in je lichaam kunnen blijven, dus een test blijft zolang positief. Alleen met bloedprikken kunnen ze zien of het hormoon afneemt (of dat je meteen weer opnieuw zwanger bent). Ondanks alles hoop ik voor je dat alles goed is en dat je gewoon het geluk hebt van een klachtenvrije zwangerschap. Succes meid!