Hallo, moet het even van me af schrijven. Ben ruim 12 weken zwanger, al meerdere keren echo gehad, kindje gezien en gehoord Tot mijn grote schrik gister volop bloedverlies, en dan niet zomaar wat druppels helaas. Paniek alom, dus zkh gebeld en we mochten gelijk komen gelukkig. Daar dik een uur gewacht want gyn was bezig en toen een echo en gelukkig alles goed. Er is me al verteld dat het vaker kan gebeuren zonder aanwijsbare oorzaak, hoop het niet zeg, wat een angstige uren hebben wij beleefd, ben wel 10 jaar ouder geworden... Zijn er meer dames die bloedverlies (en niet een paar druppels) hebben gehad, en verderop in de zwangerschap ook nog? Hopelijk is er wel een mooi gezond kindje geboren! Groetjes van een geschrokken mama
Jeee wat zul je geschrokken zijn.. Ik heb het ook gehad met (4,5, 6,5) en 10,5 week zwangerschap. ook een heftige bloeding en geen aanwijsbare reden. Tjonge wat een schrik heb je dan. Zie mijn banner . (Schrik niet van mijn onderschrift, heeft er niets mee te maken..) Gelukkig is alles goed! Ik hoop dat je gauw weer kan genieten, als de schrik weer wat minder is geworden.. Liefs
Ik heb mijn 2e zwangerschap bloedingen gehad met 30, 32, 35, 37 weken geen reden gevonden wel had ik veel harde buiken toen maar dat kwam van het bloed zijden ze. Ik had een lichte bloeding met 18 weken.
Mijn vriendin had met 13 weken hevig bloedverlies. Ze mocht toen een tijdje niet werken en moest rustig aan doen. Of ze verderop in de zwangerschap nog bloed verloren heeft weet ik niet, ze had wel regelmatig last van bruinverlies, wat op oud bloed duidt. Haar dochter is inmiddels een half jaar en kerngezond! Hopelijk blijft het bij jou ook allemaal goed gaan!
Ik heb va 6,4 weken tot nu drie keer een dagdeel gehad met veel helderrood bloedverlies en echt verschrikkelijke krampen. Verloor daar ook stolsels en weefsel bij. Ging er al vanuit dat het mis was, maar tot nu toe na de bloedingen steeds een goede echo gehad. De vk vermoedt de miskraam van de helft van een tweeling, maja dat is niet meer vast te stellen. Tegen mij heeft ze wel gezegd dat de kans bestaat dat de gezonde vrucht per ongeluk mee naar buiten komt met de bloedingen en krampen. Blijft spannnd dus, hopen dat het nu weg blijft! Wat heeft de vk tegen jou gezegd?
Hey Biank, Dat is schrikken he! Helaas kan ik er over meepraten. Ik heb tot 28 weken nergens last van gehad, een super fijne, makkelijke zwangerschap gehad. Tot ik met 28 weken ineens bloedverlies had. Niet zo veel, maar bij het afvegen zat het papier toch behoorlijk onder. Het liep er verder niet uit of zo. Toch naar het ziekenhuis gegaan en daar konden ze na uitgebreid onderzoek ook niets vinden. Dat ging een paar weken goed, ik werkte ook gewoon fulltime, tot twee weken geleden. Ik was 32+3 zwanger en stond 's ochtends op met menstruatiekramp. Alleen dan nog wat erger en ik was echt misselijk. Toch gaan werken en in de pauze naar het toilet. Daar schrok ik me echt rot! De hele pot lag vol helderrood bloed met stolsels en al. Dus ik helemaal in paniek, zkh gebeld, man gebeld en een half uur later lag ik weer aan het CTG. Weer helemaal binnenstebuiten gehaald allerlei onderzoek gehad, maar wederom konden ze niets vinden. Ik had wel heel veel harde buiken (om de 4 minuten) waardoor ze even bang waren dat dit de start van mijn bevalling zou zijn.... Ik heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen maar ze hebben niets kunnen vinden. Van de ene kant ben ik gerust gesteld maar van de andere kant ben ik nu wel heel angstig geworden merk ik! Bij iedere kramp of misselijkheid ben ik meteen bang dat het foute boel is! Ik hoop echt dat dit minder zal worden. Ben per direct gestopt met werken en van mijn man mag ik thuis helemaal niets meer doen. Die is super bezorgd. Ons liefdesleven heeft er ook een deuk van opgelopen want sinds die 28 weken durft mijn man niets meer. Logisch denk ik en niet zo erg, want ons kleintje gaat voor. Maar ik weet dus als geen ander hoe ontzettend je kunt schrikken! 75% van de gevallen kunnen ze geen aanwijsbare reden vinden, en dat vind ik ergens toch gek omdat het toch ergens vandaan moet komen. Hopelijk is het voor jou (en ook voor mij) de laatste keer!! Want die spanning is niet fijn!