Ik ben zo pissend off bah

Discussie in 'De lounge' gestart door jumphola, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranja

Ranja Actief lid

11 aug 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Live and let live
    Zolang jij mooi gekleed bent maakt toch niet uit wat anderen aan doen? Je laat dat toch niet je dag verpesten?
    Sommige mensen voelen zich heel
    onprettig in een pak. Moeten ze zich dan in zo'n pak hesen omdat het zo "hoort"?
    Mij zou het echt niet storen. Ze zijn er om blij voor jullie te zijn toch?

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Wie heeft het over een pak ? Netjes gekleed wil niet zeggen dat je in galajurk moet verschijnen of driedelig maatpak.

3. Ranja

Ranja Actief lid

11 aug 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Loopt dit topic nu nog?

Denk dat alles wel gezegd is in dit topic. Mensen met je mee mensen die het niet met je eens zijn mensen die het samsam vinden.

Het is gebeurt. Laat je verder niet zo kennen en steek de energie in andere dingen. Het zit je nog steeds niet lekker.

Heb mijn mening al lang gegeven even voor de duidelijkheid als ik een trouw kaart zou krijgen en er staat op netjes gekleed zal ik mij daar aan houden. Daar zou het niet aan liggen.

En zij is zwanger jij bent zwanger onbewust een soort strijd die begonnen is zij eigenwijs( hormonen) jij hormonen van WAT.

Dan kom je die foto gisteren tegen van is ze nu helemaal van de ( pot gerukt) om daar wel normaal gekleed te gaan.

Wat is het je waard om je gelijk nu te halen. Het is al gebeurt het is geweest het is verleden tijd. Wat wil je terug doen wat wil je van haar nu?
    Ze kan zeggen ja was expres ze kan zeggen sorry? is het dan wel goed?

Wat valt er voor jou nu nog te behalen welk nut! Je gelijk?

5. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Zoals ik in mijn begin post al zei , ik wil het gewoon even kwijt. Niet gezegd dat ik gelijk wil halen of excuus wil of wat dan ook.

Mensen reageren en geven hun mening. Das prima is mij goed recht om dan daar op te reageren toch? :)

6. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Dat is de mening van een ander , zoals ik al eerder zei netjes is een breed begrip :)

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Eens met pnirmal. Ik snap dat je dat op de dag zelf niet leuk vond maar om je er nu nog over op te winden... Zou dat echt zonde van mijn energie vinden.

En wat is definitie van een pak? Een mooie broek, overhemd en jas/colbert kan net zo mooi zijn.

8. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik heb nooit gezegd dat er een pak aangetrokken moest worden hoor:(

Als je goed had gelezen waren ze VERRE van netjes gekleed :)

9. Ranja

Ranja Actief lid

11 aug 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp echt wel waarom dit je raakt. Het gaat volgens mij niet eens meer over de kleding maar dat je het gevoel hebt dat ze dit express gedaan hebben want bij de andere trouw deden ze wel nette kleding aan.
    Ik zou daar echt niets van gezegd hebben. Je kan ze beter negeren en je energie in iets anders stoppen want ze zijn het niet waart.
    Geniet van je huwelijk!

10. Logan

Logan Niet meer actief

Ik snap je helemaal! Wij vroegen ook om netjes gekleed en als iemand dan in spijkerbroek komt met hawaii shirt.. Jeetje nee dat had ik niet gewaardeerd. Maar om daar dan nu nog stennis over te schoppen vind ik ook niet helemaal nodig.
    Ik zou wel diegene even lekker links laten, je weet door zo'n streek wel op welke plek je staat nu.

11. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Dankjewel :)

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja het was ook meer in het algemeen, "wat is een pak". Maar ik zou t echt laten rusten, zonde van je tijd.

13. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    ik snap je frustratie wel hoor!
    Als ze ineens bij een ander op de bruiloft wel netjes in pak verschijnen, en bij jullie geen gehoor lijken te geven aan de dresscode.

Alsof ze geen moeite voor jullie doen, zo komt het over!

14. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Okay:) ja ik laat het ook maar , wilde gewoon even mijn ei kwijt . Dat is ook de reden van het openen van deze topic:D

15. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Kreeg een x waslijst van de ceremonie meester van vriendin echt tot de laatste detail aan toe. Stond ook dresscode in
    Vriend ging in nette blouse colbert jasje en super donkere spijkerbroek
    Dat vind hij netjes ook was t een spijkerbroek

Hawai style daarin tegen vind ik niet vergelijkbaar :p

16. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Haha nou idd :D

Deel Deze Pagina