ja maar wat had ze dan wel aan. want daar geef je geen antwoord op. ze heeft zich er tochaangehouden om geen spijkerbroek aan te doen. dat het in jouw ogen dan nog niet genoeg is kan zij ook niets aandoen
Denk aan een zelfde soort blouse en daaronder een spijkerbroek. Dus nee ze heeft zich er niet aan gehouden
Ik denk dat ze tegen je wens zijn ingegaan puur om je te sarren. En dat begrijp ik best, als je een verplichte kledingstijl oplegt en zo stellig NEE zegt tegen een zwangere vrouw. Je gebruikt je eigen hormonen als excuus voor hoe je reageert, maar zij heeft ook hormonen en die wilden dat zij toch echt een spijkerbroek aan deed om jou te sarren.
Lopen ze normaal ook wel eens in een hawaii shirt? Zo nee...dan denk ik dat ze het express hebben gedaan. Juist om een statement te maken.
Laat ik even duidelijkheid scheppen , ze was tien weken zwanger had dus een spijkerbroek aan , daarboven een Hawaï blouse en als schoeisel slippers. Ik vraag niet aan mensen of ze in drie delig pak willen komen of nieuwe kleding willen kopen. Maar een klein beetje respect voor onze wens was wel op de plaats geweest. En wat betreft de opmerkingen over aanwezigheid en gezelligheid. Natuurlijk ben ik het daar mee eens zeer zeker. Maar dit is gewoon geen stijl, ik heb achteraf zo een spijt dat ik ze niet weg gestuurd heb.
dacht toch net ergens gelezen te hebben dat ze geen spijkerbroek droeg alleen maar aan je had gevraagd. nou eeh dikke piep joh. laat het rustten.
Naar als je het er niet mee eens bent , kan je toch beter thuis blijven ipv dit? Ik was zelf 4 mnd zwanger en heb de gehele dag in een bruidsjurk gelopen, was mijn eigen keuze . Maar die keuze had zij voor zichzelf ook kunnen maken.
Ze hebben beide een nogal ouderwetse smaak . Prima maar een statement maken was niet nodig geweest hoor.
Had gekund, maar dat bedoelde ik niet. Ze deed dit om je te sarren, wat haar gelukt is, en weinig mensen slaan een feestje met gratis eten en drinken af. Jij zegt dat je hormonen je zo laten doen reageren. Wie weet heeft zij haar beslissing door haar hormonen laten bepalen. Je meet met twee maten, want jij vindt jouw hormoon excuus geheel rechtvaardig, en die van haar niet Dus, ga er niet verder op in, laat het gaan, want je laat haar alleen maar weten dat het haar gelukt is.
P_fff had denk in minirok gekomen. Pff drama om Niks.zij zwanger jij zwanger Bingo. Waarom mocht ze van jou geen spijkerbroek aan na dat ze het gevraagd had!!! Had met tien weken meer last van mijn buik dan met negen maanden. Denk daar maar eens over na.
Get over it! Gebeuren ergere dingen in de wereld dan je druk maken over wat iemand op je bruiloft aan had...en dan helemaal 3 maanden later!
Na zo'n uitdrukkelijk verzoek om geen spijkerbroek te dragen denk ik ook dat ze dat expree hebben gedaan en ik geef ze geen ongelijk. Onze dresscode was kleding waarin je je prettig voelt, want dat wil je toch, mensen die zich op hun gemak voelen? Heb ik in elk geval een stuk liever dan perfect geklede mensen die zich daar ondertussen zich helemaal niet happy in voelen.
Dit dus! Ik zou bij God de dag erna niet eens weten wie wat aan had op mijn bruiloft....Ik had leukere/belangrijkere dingen aan mijn hoofd.....
Voor mij is dat belangrijk, dus als ik me daar drie maanden later druk om wil maken doe ik dat. Net zoals andere mensen die zich druk maken over 1001 andere dingen