Ik ben zo pissend off bah

Discussie in 'De lounge' gestart door jumphola, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Ik heb duidelijk uitgelegd waarom niet, en waarom versta je perfect gekleed onder netjes? Pantalon of een jurkje lijkt me nou niet echt kleding waarin je jezelf niet happy voelt?

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Ik gebruik mijn hormonen niet als excuus , ik zeg alleen dat dat misschien een reden is waarom ik me zo boos er over kan maken.

3. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Dat is jou mening , ben maanden bezig geweest met voorbereiden, ik vind dat ik een goede reden had om haar te vragen geen spijkerbroek aan te doen .

Tuurlijk kan je last hebben van je buik heb ik ook gehad , maar denk je werkelijk dat een spijkerbroek die pijn verzacht. Alsjeblieft zeg:p

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met mijn trouwen ook bonk hormonen was net bevallen via ks. Het geïnteresseerde mij op het moment geen bal meer wat ik aan had laat staan dat van mijn gasten.

T.s je nu niet verder te druk maken. Over een tijdje kan je er misschien wel lachen om dit. Succes verder met je zwangerschap.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, maar ik vraag me serieus af waarom..... Ik bedoel: was je bruiloft hierom minder leuk? Zijn je foto's minder leuk? Kijk je ineens terug op een rotdag, OMDAT zij niet de gewenste kleding aan hadden?

Als jullie het op de bruiloft zelf geweldig hebben gehad en er met plezier op terug kijken, waarom maak je je dan in vredesnaam druk om zoiets? Dat is toch wat telt, niet om wat een ander aan heeft? Ik begrijp dat gewoon niet. En dan nog....Wat wil je daar nu dan nog aan doen? :( Ik zou zeggen: ga gewoon door met je leven en maak je om zulke dingen niet zo druk.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

h Ho ho wie ben jij omdat te bepalen. In zwangerschappen het liefs in broeken met elastiek als het maar niet op mijn buik drukte.

7. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Heel simpel van alle gasten die we hebben uitgenodigd die dag zijn zij de enige die zich er niet aangehouden hebben. Was de dag minder leuk hierdoor? Nee zeker niet

Ik wil er niets aan doen of veranderen ik zit alleen met de vraag waarom bij een ander wel en bij ons niet?

En ik ga wel door met me leven door maak je daar maar niet druk om :D

8. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Ik bepaal niets , ik zeg je alleen dat er wel meerdere dingen prettig kunnen zitten als je zwanger bent:)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dan is er maar 1 ding wat je kunt doen: Vraag het ze gewoon..... En verder zou ik me daar niet druk over maken hoor. Wat heb je er nu aan om over zoiets ruzie te maken :(

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Voor jou misschien niet, maar ik ken er genoeg die zich ongemakkelijk voelen in een pantalon of jurkje. Mijn vader droeg ee spijkerbroek met een colbertje en zag er keurig uit. Bovendien voelde hij zich daar beter in dan in een driedelig pak of zelfs alleen een pantalon.

11. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik denk ook dat ze het met opzet hebben gedaan.
    En ik snap ook dat je je er aan ergert, zeker nu je gezien hebt dat ze bij een andere bruiloft wel netjes gekleed waren.
    Ik zou het haar toch maar vragen als ik jou was.

12. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Fijn dat iemand mijn mening deelt :)

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Dankjewel hoop dat ik er later idd om kan lachen:D

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    En het overgrote deel dus niet. Misschien dat je daar ook even bij stil kunt staan, zegt wel wat denk ik.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Precies!
    Ik zou na genieten van de mooie momenten en me absoluut niet druk maken om zoiets.

16. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Uiteraard sta ik daar bij stil:D

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Wat een drama om niks in mijn ogen..

Al komen ze in bikini of ala tokkie.. Wat boeit het wat de mensen aanhebben op je bruiloft :( Wees blij dat je lieve vrienden/familie hebt die om je geven! Veeeel belangrijker als een paar stomme kleren ;)

18. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wij gaan binnenkort trouwen en iedereen die komt wil of in pak of super netjes komen. Ik heb gezegd; Liever niet in pak, trek aan wat je ook aan zou doen als je boodschappen gaat doen. Ik heb liever dat je als 'jezelf' op mijn bruiloft bent, dan helemaal opgedoft wat je anders nooit doet! ;)

Daar zijn onze gasten wel blij mee haha!

19. Evientje

Evientje Niet meer actief

Als je geen dresscode wil op je bruiloft zet je het niet op de uitnodiging als je wil dat er rekening met de kleding gehouden wordt kies je voor een dresscode! Het is toch jouw dag?
    Gaan jullie allemaal als het thema rood is in het roze?
    En om nou te zeggen dat netjes gekleed een moeilijke dresscode is? Zou het wat anders vinden als het 1 specifieke kleur zou zijn, omdat niet bij iedereen dezelfde kleur staat!
    Ik zou me er ook aan ergeren hoor Ts en zeker vragen waarom! Wat is nou de moeite om 1 dag iets aan te trekken wat het bruidspaar als dresscode heeft? En Sorrie zwanger of niet zwanger voor familie en vrienden doe je daar toch moeite voor het is immers hun dag!
    Hoevaak komt er hier wel niet een topic voorbij met een vraag of iets bij een bepaalde dresscode kan of past?
    En als je een bedrijfsfeestje hebt met dresscode hoef je je er dan ook niet aan te houden? Of kun je daar wel de moeite voor doen?

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja dat hadden wij ook. Op het kaartje hadden we gezet: kom zoals je bent. En ja, daar zaten ook echt de meest vreselijke combi's tussen :) Maar zal mij worst wezen, want ik voelde me een prinsesje op die dag :D En inderdaad, je gasten ook weer blij.

Deel Deze Pagina