Ik ben zo pissend off bah

Discussie in 'De lounge' gestart door jumphola, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja zeg, allemaal in spijkerbroek. Je moet er niet aan denken! ;)

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Was niet onvriendelijk bedoeld hoor :D

3. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Dat zou idd een Wereld ramp zijn :D

4. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Pff klinkt een beetje als bridezilla gedrag. Jammer dan dat ze een spijkerbroek aanhadden. Ik kan me de dresscode al niet voorstellen, laat staan dat ik me er nu maanden later nog druk over maak. Het is een nicht, geen ouder, dus op hoeveel foto's staat ze?

Als jij je er wel druk over maakt zou ik het gewoon navragen. Je blijft er anders toch mee zitten. Grote kans is wel dat je toch een nietszeggend antwoord krijgt. Iets wat voor jou nu zo belangrijk is heeft op haar waarschijnlijk weinig indruk gemaakt.

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Maar als ze dan zeggen "nou dat hebben we bewust gedaan om je te stangen" wat schiet je daar nou mee op? Dat er nog meer ruzie komt? Dat jouw mooie dag hiervoor de reden is?

Je bent boos en wil je gelijk halen, maar dan hebben ze je lekker op de kast en dat zal dan juist de bedoelling zijn geweest.

Ik zou ze eerlijk gezegd dat pleziertje niet gunnen..

6. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Vind het zo raar, jouw dag...dus deel jij de orders uit?

Ik snap dat je op zo'n dag bepaalt wat jij aantrekt, wat de locatie is, wat er geserveerd wordt, etc. Maar jij bepaalt toch niet wat anderen aan doen? Je bent de bruid, niets meer en niets minder.

7. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Ik wil geen gelijk halen , ik vraag het me gewoon af waarom bij ons niet en bij de ander wel.

En ruzie ben ik niet naar op zoek dat zeker niet :)

8. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Geen orders zit niet in het leger:D

Maar vind het een kwestie van respect , verzoek is namelijk niet raar ze heeft dit op haar eigen bruiloft ook gedaan en toen heb ik me daar ook netjes aan gehouden , dus wat zou het probleem moeten zijn?

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dan moet je dat aan haar vragen.

Je zegt dat ze tien weken zwanger was op dat moment, kleding koop je eerder al en moet je gokken of het een paar weken later nog past. Daarbij zou ik kleding willen hebben die ik later ook kan dragen, de kans dat dat nu nog zou kunnen is klein en sta er dan ook niet om te springen om nieuwe kleding te kopen, want wie zegt dat het na mijn zwangerschap nog zou passen.

Misschien is dat de reden (ik zou me overigens wel aan de wens houden) We kunnen wel gissen, maar als je het antwoord wilt moet je toch echt vragen ;)

Moet wel zeggen dat ik je niet echt leuk vind reageren hier, en als je ook zo gereageerd hebt naar je neef en nicht zou het me niks verbazen dat het gewoon stangen is van hun.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je een dresscode hebt, dan vind ik dat je je daar aan moet houden..
    Een dress code bestaat toch niet voor niks?? :D

Ik vind het absoluut niet raar om een dress code te doen op een bruiloft en in vind dat men zich daar ook aan moet houden...

Maar om er nu nog een discussie over te voeren, nee dat zou ik denk ik niet doen

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben het wel met TS eens; als ze van tevoren had verzocht om geen spijkerbroek aan te trekken en ze trekken toch een spijkerbroek aan, dat ze dit niet leuk vind. Vooral van familie zou je beter moeten verwachten.

Ik zou gewoon onder die ene foto een opmerking plaatsen van: oh, zat je spijkerbroek in de was? Of had je ineens besloten dat je toch wat met een dresscode gaat doen? :p;)

Maar dan meer zo op die manier. Ik zou er geen ruzie ofzo over maken. Ik hoop dat iedereen op mijn bruiloft in het 'netjes' komt - maar ik kan mij er niks bij voorstellen dat ik boos zou worden als men een spijkerbroek aan heeft. Er zijn namelijk heule nette spijkerbroeken!

Waar ik wel een hekel aan heb is te korte kleding waarbij alles uit floept :D Misschien moet ik zoiets op de kaart zetten, dan kunnen anderen zich er niet aan houden :p

12. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Ik ga het zeker vragen , en de manier waarop ik reageer is niet leuk?

Ik open een topic omdat ik het gewoon even kwijt wilde zonder verdere bijbedoelingen, en vervolgens reageer ik gewoon op de reactie van mensen.

Zoals ik al eerder zei wat voor de ander totaal onbelangrijk kan zijn is voor mij erg belangrijk :)

En we hebben het op een normale manier verteld hoor

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik ben het hier dus eigenlijk wel mee eens... Je komt een beetje dominant over.. Ik zou ook de kriebels van je krijgen. Had er dan zelf voor gekozen om niet te komen, ik houd er niet zo van als andere mensen mij de les willen lezen. Ik wil me met plezier aanpassen aan een dresscode, maar ga niet over mijn eigen grenzen heen.

14. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Hahaha is idd ook een optie:D

En ik hoop dat mensen je trouwen netjes komen, en zo niet in een hele mooie nette spijkerbroek . Want die zijn er idd:)

15. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Ik ben idd vrij dominant, maar ik wil niemand de les lezen. Ik heb haar namelijk uitgelegd waarom het voor mij belangrijk is. En waarom zou je over je grenzen heen moeten?

Er bestaat een brede keus aan "nette"kleding hoor :)

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je... ik had niet eens een dresscode aangegeven/ op de uitnodiging gezet.
    Het maakte mij echt niet uit hoe iemand gekleed was .... zolang ze er maar bij waren om onze dag te delen.

ps. Een blouse/tuniek op een spijkerbroek KAN heel netjes staan. Dat heb ik ook vaak aan naar kantoor (ligt er wel aan hoe gekleed en wat voor een soort haha).

17. tuc

tuc Niet meer actief

ik had geen dresscode op mijn bruiloft, het maakte mij nl niks uit hoe men kwam.

Aan de andere kant...als ik een uitnodiging krijg voor een bruiloft waar staat: gelieve geen spijkerbroek dan zou ik het niet in mijn hoofd halen om in een spijkerbroek te komen. Je kunt idd iemand echt niet verplichten om in een 3 delig pak te komen maar je kunt toch wel iets anders bedenken dan een spijkerbroek??

Ondanks dat iemand kan vinden dat ts vreselijk overdrijft met haar dresscode en 'bridezilla' lijkt kun je evengoed vinden dat dit stel ontzettend kinderachtig is en ik mij serieus afvraag wat je denkt te bereiken om een bruid zo te jennen.

18. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Beetje jammer dat je je dag (en de napret van enkele maanden) laat verzieken door een nicht! Kijk liever terug op de leuke momenten en laat ze lekker...

19. topper12

topper12 Niet meer actief

Misschien heeft zij zich op haar trouwdag wel aan jouw kledingkeuze gestoord en was dit haar manier om jou terug te pakken ;)

Zoals al werd gezegd, als je het echt wil weten dan moet je het haar open en eerlijk vragen. Ben alleen bang dat het je weinig op gaat leveren...

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Weet je.. Ik heb wat dat betreft veilig gespeeld.. Omdat ik dat gedoe niet wilde heb ik de gastenlijst vrij beperkt (lees heel klein) gehouden.. Ik heb namelijk een brede collectie aan..Uhm.. Vreemde familieleden (mijn neef is een schat, maar als je die in het donker tegenkomt gil je om je mammie).

Maar ben nu wel benieuwd wat ze zeggen..

Deel Deze Pagina