Ik ben zo pissend off bah

Discussie in 'De lounge' gestart door jumphola, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik wacht nog steeds op een antwoord, maar vrees idd dat ik deze niet ga krijgen en als ik er al een krijg zal deze niet al te zinnig zijn.

Genieten van onze kleine ga ik zoizo! :)

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik kon mij er werkelijk waar echt niet druk om maken wat mensen op onze bruiloft aan hadden. Ook al droegen ze een joningspak, als ze zich daar fijner bij voelen......

Dus nee ik kan me niet echt inleven in jou probleem.

3. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ohhh wat flauw van je.! Het gaat die dag niet om jou maar om de bruiloft van een ander. Hoe moeilijk is het om jezelf en je eigen kledingkeuze die dag even opzij te zetten en er met z'n allen voor te zorgen dat het een extra mooie dag wordt.

Alle bruiloften waar ik ben geweest was een dresscode, daar hebben wij ons dan ook aangehouden, daarbij als ik in een spijkerbroek naar een bruiloft zou zijn gegaan, zou ik me heel erg underdressed voelen..

Duidelijk weer dat mensen bijna niks meer voor elkaar over hebben tegenwoordig.

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    #164 Maria999, 3 jun 2014
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
    Ten eerste moet je je brilletje even opzetten, er stond een smiley bij. Wat ik ermee bedoelde, is dat TS door haar houding wellicht dit gedrag heeft uitgelokt. Ik zeg niet dat dat niet kinderachtig is, maar het zou zomaar kunnen.

Ten tweede kan jij helemaal niet beoordelen wat ik zoal voor een ander over heb. Wat een schofferende rotopmerking.

Ten derde ben ik allergisch voor dresscodes en ben ik nog nooit naar een bruiloft geweest waar een dresscode was. Wat voor de een normaal is, is voor de ander dus wat minder normaal.

En tot slot, ik zeg het nog maar eens: ik snap werkelijk niet waar je je druk over maakt als iemand een spijkerbroek aan heeft naar je trouwdag. Als je denkt dat het daar over gaat in het leven, dan heb je het volgens mij niet helemaal begrepen.

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Bij onze bruiloft was 90% in spijkerbroek :D

Maar goed, niemand wist ook dat "mijn surpriseparty" waar ik zogenaamd niks van wist, eigenlijk een verrassingsbruiloft voor de gasten bleek te zijn :)

6. Evientje

Evientje Niet meer actief

Hahahaha in 1 woord geweldig! Dat idee ga ik onthouden als je het niet erg vind! :D

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Geen probleem :D als je tips nodig hebt hoor ik het wel hahaha:D

8. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Zoals ik al eerder zei, gelukkig is ieder mens anders . En hecht de een er meer waarde aan als de ander:)

9. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik snap het eigenlijk wel! Jij doet alle moeite om een mooie bruiloft te plannen en het kost ook nog eens flink wat. Je hebt gewoon een bepaald plaatje in je hoofd en dat klopt ook niet met een spijkerbroek is mijn mening.

Op onze bruiloft hadden wij als dresscode a little touch of red...en eigenlijk iedereen zag er heel netjes uit met een touch of red alleen een oom kwam met een verschoten, oude spijkerbroek en een houthakkers blouse (niet eens een rood geruite;)) dat vond ik ook niet geweldig hoor!

Ben eigenlijk ook best benieuwd naar hun reactie...

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Man man man, wat een antwoorden hier weer.
    Naar een bruiloft ga je netjes gekleed. En netjes wil zeggen wat in de ogen van de meerderheid als netjes ervaren wordt. Of je nu hippie bent of alternatief of wat dan ook: naar een bruiloft ga je niet in spijkerbroek. En mannen gaan in pak. Dat is nu eenmaal zo. Doe je dat niet, dan toon je geen respect voor het bruidspaar. En bij 10 weken zwangerschap zijn er heel leuke jurkjes bij de H&M voor 15€ dus daar zal het niet aan liggen...

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Na het lezen van alle reacties sta ik echt verbaasd...

TS vraagt op de uitnodiging om netjes gekleed te gaan, geen spijkerbroek. Nichtje vraagt of ze toch een spijkerbroek mag aangaan en TS zegt liever niet.

Nichtje komt toch naar de bruiloft mét een spijkerbroek én een hawai shirt én TEENSLIPPERS.... Ze gaat dus bewust in tegen de wensen van haar nicht die eigenlijk vrij normaal zijn want naar een bruiloft ga je niet alledaags gekleed, daar kleed je je voor op.

Wanneer TS 3 maanden later een foto ziet van datzelfde nichtje en haar vriend mooi in pak en in deftige kledij voor een andere bruiloft dan mag ze hier niet boos voor worden?
    Die nicht provoceert gewoon en dan zijn er hier leden die vinden dat dit normaal is en TS zich niet mag aanstellen? Dat gaat echt mijn petje te boven. Ik vind net de openinspost van TS vrij normaal. Eerder de reacties van sommige leden hier buiten proportie.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Ben ik niet met je eens. Ik heb genoeg bruiloften meegemaakt waar er wel mensen in een spijkerbroek kwamen met een colbertje bijvoorbeeld en vrouwen gewoon in een broek, zonder dat er iemand aanstoot aannam.

En nee, geen hippies, alto's of wat dan ook. Geen superrijke mensen, maar ook zeker geen aso's. Gewoon "normale" mensen.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Helemaal mee eens. Als er netjes om gevraagd wordt of je niet in spijkerbroek wilt komen dan vind ik het niet meer dan normaal dat je dat respecteert op de trouwdag van een ander. Het is immers hun dag.
    Maar goed je word hier om het minst of geringste al de grond in geduwd of uitgemaakt voor hormoonbom als je even niet zo chill bent als iedereen hier is.. Ahum..

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoe/waar heb je het gevraagd, dan?
    En hoe reageerde ze eigenlijk op het moment, dat jij op jullie bruiloft zei dat je het niet vond kunnen?

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Helemaal mee eens. Alleen verbaas ik me niet over de reacties hier. Loop al lang genoeg mee op dit forum om te weten wat voor mensen er hier zitten. ;)

16. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Wie zegt jou dat ze er geen probleem mee hebben, puur omdat er niks over gezegd is?
    Misschien zijn er zat mensen die het vervelend vinden maar hun mond erover houden.

17. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Snap sowieso niet dat je in spijkerbroek naar een trouwerij gaat. Bij ons was iedereen netjes en dat ziet er leuk uit op de foto's. Als er dan een iemand tussen staat in een Hawaii outfit, das belachelijk! Ik snap dat je pissig bent.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Omdat het om mijzelf gaat en om mijn beste vrienden, ik zou zelf geen spijkerbroek aandoen, maar als iemand zich daar prettiger in voelt, vond ik geen enkel probleem. ( een spijkerbroek en hawaiihemd om te ergeren vind ik natuurlijk ook niet kunnen, maar net zomin als je iemand voor kunt schrijven wat ze aan moeten).

19. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Dankjewel ;)

20. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Ik zag haar met boodschappen doen , maar ze had haast en zou nog langs komen ( ze woont twee straten verderop)

Ze reageerde nogal laconiek , en zei dat ze aan trekt waar zij behoefte aan heeft.

Deel Deze Pagina