Ik ben zo slecht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahahaha :D
    Ik had precies hetzelfde gedaan hoor ;)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, ik vind dat ordinair stelen ja. Maar daar denken sommigen blijkbaar anders over.

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    weet je wat bad karma zou zijn: de indigestie als je alles hebt opgegeten LOL.

Goh, nu eens vergeten ze iets en dan weer iets te veel. Hoop dat het lekker was.
    MMMM, Big Mac

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Kom je mij nu billenkoek geven :D

*Sorry, zat weer een 50 shades trailers te bekijken. Ga wel eens op in het moment*

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Je bent echt kei leuk. Hahahaha

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij ons vergeten ze altijd wel iets dus als jij eens wat extra's krijgt lijden hun daar vast geen verlies aan ;)
    Heb nu wel nog meer zin in een big mac.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hun geven toch zelf de verkeerde bestelling mee?
    Wat moet je doen dan? Het terug brengen? Wat denk je dan wat er mee gebeurt?

8. Paige

Paige Niet meer actief

Nou, dat vond ik dus ook toen ik er werkte. GRRR :x
    Werknemers mochten niet eens een 'oude' burger meenemen om in de pauze op te eten.

Hoop dat ie verder gesmaakt heeft.. :D

9. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oooh ik ben gewoon in shock!! Welk voorbeeld geef jij je kind?! Nee dit kan echt niet, ik geloof dat ik hier slapeloze nachten van ga krijgen...
    ps, wassie lekker??:D:D

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee hoor, niet verkeerd. Ze gaven de bestelling dubbel mee. En JA ik zou teruggaan en het teruggeven of het resterende bedrag betalen. Als ze dan zeggen dat dat niet nodig is en dat ik het mag houden, prima, heel fijn. Maar niet mijn mond houden en het stiekem in een hoekje opeten voordat iemand het doorheeft. Nee, dat is niet mijn ding. En dan hebben we het in andere topics over vertrouwen en eerlijkheid en daar vindt iedereen dat zo belangrijk. Waarom zou dat nu in een McDonalds ineens niet meer tellen?

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Gelijk hebbie meid! Hadden ze maar beter op moeten letten:D

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach, misschien is het je 'terug verdien karma' en moet je er gewoon van genieten.

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze de bestelling verkeerd hadden meegegeven. (lees macdrive) Hoe vaak mij dat al niet overkomen is.:x
    Dus tegenwoordig check gelijk alles na. Want ik ga echt niet terug rijden zodat hun het vervolgens weggooien. 1x wel terug gereden want ik had verkeerde burgers meegekregen en ik had mij al de hele dag verheugd op mijn big mac. Als het in de mac zelf gebeurt dan loop ik wel terug naar de kassa uiteraard. Dan zou ik het ook niet stiekem snel opeten.

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik vind wel dat je gelijk hebt eigenlijk :)

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lekker? Het is McDonalds.... :$

TS... je bent een heel slecht persoon... eten bij de Mac en dan ook nog een dubbele portie... yech!

:D

16. Partyrocker

#36 Partyrocker, 13 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2013
    Heb niks stiekem in een hoekje opgevreten hoor.
    Was thuis, dus mcDrive. Tatatammmm
    Dan ga ik echt niet terugrijden om te vertellen dat de bestelling niet goed is. Of bellen of ik dan a.u.b. het restant over kan maken. Net zoals dat ik niet bel omdat er voor de 100ste keer geen fritessaus bijzit (en ja! dat verpest mijn hele mcErvaring).

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Drie dienbladen op z'n kant en jij in een hoekje erachter verstopt :D:D

18. Partyrocker

Ja en dan proppen jongûh. Voordat iemand het doorheeft :p

19. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Haha, het is niet zo dat ze alles opnieuw opwarmen hoor ;) Maar al het afval en etensresten wordt gerecycled en zo wordt alles "hergebruikt". Van bijvoorbeeld de oude frituurolie wordt brandstof voor de vrachtwagens gemaakt.

20. Partyrocker

Ja dat is echt zo. Of gevoerd aan de varkentjes zodat ze daar die lekkere bacon van kunnen maken.

Deel Deze Pagina