weet je wat bad karma zou zijn: de indigestie als je alles hebt opgegeten LOL. Goh, nu eens vergeten ze iets en dan weer iets te veel. Hoop dat het lekker was. MMMM, Big Mac
Kom je mij nu billenkoek geven *Sorry, zat weer een 50 shades trailers te bekijken. Ga wel eens op in het moment*
Bij ons vergeten ze altijd wel iets dus als jij eens wat extra's krijgt lijden hun daar vast geen verlies aan Heb nu wel nog meer zin in een big mac.
Hun geven toch zelf de verkeerde bestelling mee? Wat moet je doen dan? Het terug brengen? Wat denk je dan wat er mee gebeurt?
Nou, dat vond ik dus ook toen ik er werkte. GRRR :x Werknemers mochten niet eens een 'oude' burger meenemen om in de pauze op te eten. Hoop dat ie verder gesmaakt heeft..
Oooh ik ben gewoon in shock!! Welk voorbeeld geef jij je kind?! Nee dit kan echt niet, ik geloof dat ik hier slapeloze nachten van ga krijgen... ps, wassie lekker??
Nee hoor, niet verkeerd. Ze gaven de bestelling dubbel mee. En JA ik zou teruggaan en het teruggeven of het resterende bedrag betalen. Als ze dan zeggen dat dat niet nodig is en dat ik het mag houden, prima, heel fijn. Maar niet mijn mond houden en het stiekem in een hoekje opeten voordat iemand het doorheeft. Nee, dat is niet mijn ding. En dan hebben we het in andere topics over vertrouwen en eerlijkheid en daar vindt iedereen dat zo belangrijk. Waarom zou dat nu in een McDonalds ineens niet meer tellen?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze de bestelling verkeerd hadden meegegeven. (lees macdrive) Hoe vaak mij dat al niet overkomen is.:x Dus tegenwoordig check gelijk alles na. Want ik ga echt niet terug rijden zodat hun het vervolgens weggooien. 1x wel terug gereden want ik had verkeerde burgers meegekregen en ik had mij al de hele dag verheugd op mijn big mac. Als het in de mac zelf gebeurt dan loop ik wel terug naar de kassa uiteraard. Dan zou ik het ook niet stiekem snel opeten.
Lekker? Het is McDonalds.... TS... je bent een heel slecht persoon... eten bij de Mac en dan ook nog een dubbele portie... yech!
Heb niks stiekem in een hoekje opgevreten hoor. Was thuis, dus mcDrive. Tatatammmm Dan ga ik echt niet terugrijden om te vertellen dat de bestelling niet goed is. Of bellen of ik dan a.u.b. het restant over kan maken. Net zoals dat ik niet bel omdat er voor de 100ste keer geen fritessaus bijzit (en ja! dat verpest mijn hele mcErvaring).
Haha, het is niet zo dat ze alles opnieuw opwarmen hoor Maar al het afval en etensresten wordt gerecycled en zo wordt alles "hergebruikt". Van bijvoorbeeld de oude frituurolie wordt brandstof voor de vrachtwagens gemaakt.