Hou toch op joh! De prijs die je moet betalen voor dat slachtafval en de buikpijn en het schuldgevoel achteraf staat op geen enkele manier in verhouding tot de 5 minuten genot tijdens het eten. Het mag ook wel eens een keertje meezitten toch?
Ja en bedankt!!! Nou heb ik zin in McDonalds!!! En manlief wil niet naar de Mc rijden... Heb sowieso de laatste weken een onbeheersbare drang naar slecht eten!!
ghehe Thnx! Ik zei gisteravond hardop "ja fijn, nu heb ik ook zin in de Mac!" vriendlief sprong op en zei "nou, ik ook wel. Zal ik ff naar de drive rijden anders?" Moest wel ff aan je denken toen ik de big-mac naar binnen schoof
Ik hoop dat ik niet afgekat word maar hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik heb ook vaak spullen / voedsel in mijn voordeel gehad en ga eigenlijk altijd terug. Maar goed, hoop dat het je gesmaakt heeft.
Nou ik ben echt een moraalridder volgens 99% van de leden van het forum, maar ik vind het overdreven wat je schrijft sorry. Ik zeg altijd eerlijk als iemand mij te weinig laat betalen en ik erger me rot aan mensen die het niet zo nauw nemen en het "zogenaamd" vergeten dat er nog een produkt onderaan de buggy oid zit etc. etc. Maar in deze geef ik ts gelijk. Hoe vaak er bij wel iets mistte als ik thuis was, ik zie mezelf al terug rijden Nu controleer ik het meestal inderdaad voor ik naar huis rijd. Maar waarvoor rijd je door de mc drive? Omdat het makkelijk is, niet uit de auto hoeft, niet in de rij hoeft te wachten en het gaat snel. Als je dan een keer teveel krijgt (is mij nog niet overkomen), zou je dus eerst je auto moeten parkeren, naar binnen moeten lopen, als je pech hebt moet je ook nog in de rij staan in het restaurant om vervolgens het teveel terug te geven. Wat dus zou betekenen dat ik thuis kom met een lauwe hap en dat allemaal voor een patatje teveel die ik ook wel een keer ben misgelopen