Ik ben zo teleleurgesteld vandaag=>Update op pagina 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Door, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Goed zo Door! Laat je wel even weten hoe het gegaan is?
     
  2. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Suc6 ermee meid!
     
  3. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Goed zo, ik wens je veel succes.

    Gr.
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat vervelend zeg en dat tegen iemand die zich zo inzet! De sukkels!
    Je aanpak klinkt goed. Houdt idd de eer bij jezelf en laat je niet opfokken. Lekker boven ze blijven staan.
    Ik hoop dat jullie eruit komen, zodat Gipsy en jij maatjes kunnen blijven.
    Suc6 meid!
     
  5. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hello ladies....

    Een update van mijn kant, heb een gesprek gehad en alles er eens lekker uitgegooid (op een nette manier)
    Het probleem blijft: de een schuift ales af op de ander en vice-versa, verder kom ik er dus niet mee.....
    Heb gezegd dat ik ga stoppen met de zondag en de sfeer ga proeven om te kijken of ik me er nog happy voel, omdat ik geen zin heb om hieraan onderdoor te gaan...

    Ik denk dat het een aflopende zaak is, zolang je mee blijft hobbelen met de rest, ben je leuk, kom je ertegenin of heb je een andere mning, dan houdt het al snel op....

    Ik heb al ook een ander paardje aangeboden gekregen,. waaar ik drie keer per week op kan rijden, klinkt echt zuper, maar sta nog in dubio....

    Gips is mn maatje, mn beste vriendje, hij stond zaterdag de stal af te breken omdat ik mot had met een ander paard, en hij me wilde helpen...
    Op zulke momenten weet ik het allemaal even niet meer... :cry: :cry:
     
  6. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    Moeilijk hoor.
    Is het een idee om een gesprek met ze allemaal tegelijk aan te gaan? Of durf je dat niet?

    Ik hoop voor je dat alles goed komt, want dit is echt niet leuk.
     
  7. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Nee, dat doe ik echt niet....

    Ik heb nu ook geen zin meer in nog meer gesprekken, ik heb aangegeven wat ik merkte en voelde, en zij gaf openlijk toe dat het gebeurde, dat wel (alleen had zij er niets mee te maken.. :(: )
    Dus ik heb aangegeven dat ik wil dat het beter wordt....meer energie ga ik er niet in stoppen, anders loop ik mezelf er op dood, en daar zit ik niet op te wachten!

    thanx voor je reactie....
     
  8. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Omdat ik twijfelde over of ik weg moest gaan bij de manege, of ik moest blijven, of ik voor Gips net zoveel betekende als hij voor mij, heb ik een dierentolk met hem laten communiceren...

    Geloof het of niet, maar sommige dingen die erin staan kan ze nooit weten....

    Dit is t gesprek:

    Hallo Gipsy ben je daar?
    jaja ik ben hier!!

    · Ben je nu gelukkig?
    Ja hoor prima het is lekker hier, ik geniet van mijn 'werk'

    · Ken je Dorien?
    ja zeker ze is een heel mooi en gevoelig mens, ik hou van haar·

    · Wat kan ik doen om je gelukkig te laten worden/blijven?
    Rust ik hou van rust (vooral ‘geestelijk’), ik kan de hele dag wel in stilte zijn, heerlijk nee Dorien hoeft niets voor me te doen, ze doet al genoeg ze is er en ik geniet van haar.

    · Heb je ergens pijn?
    Ik krijg een beetje stijve nek en wat rugpijn maar die kan van mezelf zijn..

    · Zo ja, waar en wat kan ik er aan doen?
    Dorien heeft kracht in haar handen, ik vind het fijn als ze me wat streelt en masseert

    · Wat merk je van mijn stemming op het moment?
    Dorien is wat verdrietig ik weet niet precies waarom, ze wil iets graag maar dat lukt niet, ze is er ook wat boos om.

    · Hoe ervaar jij onze band?
    Er is wat afstand, maar dat komt doordat Dorien niet de enige is die met me bezig is , er zijn nog zoveel anderen die mijn hulp willen gebruiken

    · vind je dat fijn?
    ja dat vind ik wel fijn, ik zou Dorien wel wat dichter bij me willen, maar de anderen hebben me ook echt nodig

    · Zit je geestelijk lekker in je vel?
    Ik ben moe en wil graag wat rust (weer de geestelijke rust, Een weekje vakantie op de wei zou goed voor hem zijn.)

    · Als jij mocht kiezen, hoe zou je toekomst er dan uitzien?
    Rust, een wei, niet te veel om over na te hoeven denken, geen zorgen, vrijheid

    · en Dorien?
    Ja Dorien wil ik graag bij me houden ze is een fijn mens

    · Heb je tips voor me als ik op je rij?
    Zachtjes met je benen en handen, ik loop wel, maar haast me liever niet. Jaag me niet te veel op, ik doe alles wat je wilt maar op mijn eigen tempo.

    · Wil je mij nog iets zeggen?
    ja Dorien ik vind je een fijn mens, je bent zacht, lief en zorgzaam.. Ik maak me soms wel wat zorgen over je.. er is iets maar ik kan er niet bij. Ik zou je graag helpen maar weet niet hoe, Stel je wat meer open tegen me dan kan ik je misschien helpen, praat tegen me, ik kan je verstaan!

    · Dorien houd er veel van je, ze wil dat je dat weet.
    Ik hou ook zielsveel van haar, ze is er voor me en dat heb ik nodig, Dorien geeft me rust en dat vind ik fijn. Die rust daar verlang ik zo naar.. maar dan moet ik me niet meer zo veel zorgen hoeven te maken om alle mensen om me heen..

    · Kun je mij jouw karakter eens omschrijven?
    zachtaardig, rustig, liefdevol, koel, gepassioneerd, vrolijk, soms wat eenzaam, heel af en toe een drukteschopper..

    · Gipsy heel erg bedankt voor dit gesprek!
    Graag gedaan jij ook bedankt, en bedank Dorien ook, ik vind haar heel bijzonder mooi dat ze zo met jou met mij heeft willen spreken. Dorien kan het zelf ook ik versta haar duidelijk, maar mijn antwoorden komen nog niet bij haar aan,. deze blokkeert ze nog. Maar er komt een dag dat wij samen kunnen praten dat voel ik. Die dag zal er voor ons allebei veel rust komen. Wij kunnen elkaar helpen.

    · Bedankt Gispy dag!
    dagdag (ik zie zijn mooie hoofdje even naar me toekomen..)
     
  9. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Goh, best heftig zeg..!

    Hoe kom je aan die dierentolk en hoe ging het in zijn werk? Ik bedoel, kan je er meer over vertellen? Ben wel nieuwsgierig! Heeft die tolk Gipsy gezien bijvoorbeeld?

    Wat ga je nu doen?
     
  10. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ow wauw Door!!
    En hoe is nu je eigen gevoel over deze hele situatie? Nu je weet hoe Gipsy erover denkt?

    Ik zou dit ook wel weer graag bij mijn eigen paard willen laten doen (heb dit nl. ook al een keer laten doen). Ben zeer benieuwd hoe hij zijn eigen leven nu ervaart enzo. Zou je mij willen pben bij wie je dit hebt laten doen? En de prijs? Thnx alvast!!
     
  11. Niet meer actief

    wa appart zeg dat dierentolk ik heb hier idd vaker over gehoord heel appart. Hoe werkt dat dan
     
  12. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik ken er een aantal via bokt, en deze hebben een eigen forum gemaakt, de link sturen ze alleen naar bekenden, maar ik zal eens vragen of ik jullie door kan sturen.

    De kosten waren in deze 5 euro, viel reuze mee dus,meestal is zo'n consult wat duurder. De kosten die je betaalt gaan in zn geheel naar een goed doel.

    Je moet de naam van je paard, leeftijd en geslacht, plus wat gegevenes over jezelf, en een foto waarop eide ogen van het paard te zien zijn mailen, diegene gaat dan proberen om met telepathie, contact te maken met je beest.
    Kan met bijna alle dieren....

    Ik had deze mensen ook al een poos niet meer gesproken, laatste keer was alles nog super, dus ze konden niet weten dat ik verdrietig en boos ben, ze weten niet dat ik Gips altijd masseer, en ze weten niet dat ik zelf al heb geprobeert om op deze manier met Gips in contact te komen (ik doe dit zelf ook)
    Ik ben maar een beginner, en durf nog niet goed genoeg te vertrouwen op wat ik zelf binnen krijg, wel van een ander zn beesten, maar bij die van jezelf, ben ik bang dat ik niet objectief genoeg ben.

    Ik heb gisteren tranen met tuiten gehuild, omdat ik weet dat hij te lief is voor zn werk daar, hij maakt zich echt zorgen om mensen die hij tegenkomt, en ze hebben hem allemaal nodig, dus de druk is te hoog.
    Ik zou bijna gaan hopen dat ie geblesseerd raakt en niet meer geschikt is voor zoveel werk, zodat ik hem kan kopen en een lang leven op de wei kan geven.....
    Voorlopig blijf ik daar nog even, ga zelf wat vaker proberen contact met hem te maken, en ik kijk het nog een beetje aan......
     
  13. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Nou Door, ik krijg er echt een brok van in mijn keel als ik dat verhaal lees. Ik hoop echt voor je (en voor Gipsy) dat je hem dat rustige leven in de wei kan gaan geven. En wat er ook gebeurt, hij is belangrijk voor je en daar moet je je op concentreren. Heeel veel sterkte ermee!
     

Deel Deze Pagina