pas amandelen verwijderd nu weer verkouden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chipje, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    bij mijn zoontje zijn ze amandelen verwijderd ( keel en neus) een maand geleden.
    perfect gegaan en heeft maar even last gehad.
    maar nu merk ik weer dat hij snotterig is en hoest veel had zo gehoopt dat dit een keer weg zou blijven:(
    iemand ervaring hier mee want ik hoor alleen maar positieve kanten van onee hoor mijn kind is nooit meer ziek sinds het verwijderen van.
    nu is mijn vraag bij wie ze kindje kwamen de ziek symptomen gewoon weer terug? maak ik me interecht zorgen of heeft het gewoon wat tijd nodig?

2. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij allebei mijn dochters 5 en 2,5) tegelijkertijd hun keel- en neusamandelen laten verwijderen. Na 2 dagen is de jongste opgenomen met koorts en enorm benauwd. Daarna ging het goed, maar na 5 weken alletwee oorontsteking! De jongste blijft hoesten en snotteren, dus hier is het ook niet ineens helemaal over. Het grote voordeel vind ik wel dat ze allebei nu geen keelontsteking meer hebben en daar werden ze hiervoor wel ziek van.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Je kunt natuurlijk ook niet verwachten dat ze meteen nooit meer verkouden worden. Dat kan toch helemaal niet.
    Ik denk dat het toeval is

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Bij mijn zoontje is alleen de neusamandel verwijderd en zijn er buisjes geplaatst. Hij is nu ook nog vaak verkouden. Maar nu heeft ie wel een loopneusje wat ie eerder nooit had.

Virusjes blijven er natuur wel om doorgaan.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier heb ik met 16 jaar mijn amandelen laten verwijderen en ik ben nog steeds verkouden en ook keelontsteking. Ik ben er alleen niet meer zo ziek van als toen. Ik heb in die 10 jaar tijd maar 1x hele erge keelontsteking gehad.

Haha zou wat zijn dat je met amandelen verwijderen niet meer verkouden wordt en/of keel ontsteking krijgt.

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Vorige jaar 1 augustus keel en neus laten verwijderen.. Nog steeds altijd verkouden. De rede bij ons wat het slechtte en eten en snurken..
    Het is niet gek dat ze al tijd verkouden zijn want de keelamandelen houden de verkeerde bacterieen buiten als het goed is.

Deel Deze Pagina