hoi wil even vertellen dat ik zo trots ben op mijn meisje vind het zo bijzonder dat het instinct van haar verteld, het is nu tijd om te leren kruipen. Dus ze is nu veel tijd kwijt met kont omhoog en op haar knieen te zitten en heen en weer te wiegen en het onder controle te krijgen van het kruipen. ook onze vakantie was ze super, ben zelf 1 dag ziek geweest van stress.....onze bedoeling was 1 week met meisje net 8 maanden 1 weekje in een vakantiehuisje te verblijven in duitsland. Het zijn 2 weken geworden, met de laatste week 3 hotels bezocht. kan alleen maar stralen als iemand vraagt hoe het met haar gaat......herkennen jullie dit. (dit hierboven zijn wat voorbeelden waar ze nu mee bezig is)
Natuurlijk herken ik dat Leuk he,al die nieuwe ontdekkingen! Wat fijn dat ze zo makkelijk met de vakantie!
Hé Klaske (toffe naam trouwens), Heerlijk hè zo trots zijn. Ik denk dat alle mama's zich hierin herkennen! Dat maakt het moederschap ook zo gaaf! Geniet heerlijk van je knappe dame!
Zeker! Ik vind het ook zo bijzonder dat kinderen zo'n onstuitbaar groei- en ontwikkelinstinct hebben. Ik ben echt ontzettend onder de indruk van hoe onze dochter zich ontwikkelt, niet omdat zij zo bijzonder is, maar omdat dat dus in haar - net als andere kinderen - besloten ligt om al die dingen te leren en het nog leuk te vinden ook. Geweldig om van zo dichtbij te mogen meemaken! Ik straal ook als iemand naar haar vraagt en kan vaak alleen maar uitbrengen 'het is zó genieten van haar!'. Om daarna twintig voorbeelden te kunnen geven van wat er nú weer zo leuk is Niet dat het soms niet even een gedoe is met ziekzijn of opvoeden ofzo, maar de bottem line is toch dat ze prachtig is en ik enorm geniet!
ja heel herkenbaar. Emma zit in een spurt op dit moment , elke dag verbaas ik me weer. Lekker gevoel he!
Heeel herkenbaar! Verbaas me zelf ook zo vaak over haar dat ze gewoon vanzelf weet hoe ze moet gaan lopen, kruipen, noem maar op. Wonderlijk toch! Hier ook trots, ze kan sinds vandaag de bank op en afklimmen, en ja, ook afvallen, maar daar leer je weer van (was er net te laat bij)