Ik ben zo trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Vlinder1987, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Op mijn kleine mannetje en ook wel een beetje op mezelf!
    Nu is mijn mannetje ruim 3.5 maanden. Na een behoorlijk pittige start (te vroeg en te kleine geboren) ben ik gelijk begonnen met kolven. Dit omdat hij nog geen slik/zuig-reflex had! Alle voedingen kolven, pittig, pittig, maar ik heb het volgehouden!
    Uiteindelijk mocht m'n lieverd mee naar huis en ook thuis nog steeds blijven kolven en oefenen met aanleggen! De ene keer lukte het drinken aan de borst wel, de andere keer niet, hup dan maar een flesje gekolfte melk! Ik heb een poos terug behoorlijke dip gehad, ik zat er doorheen en had ook hier een topic geopend dat ik er maar mee ging stoppen! Na alle geweldige tips heb ik toch doorgezet! En nu, sinds ongeveer 2 weekjes, drinkt m'n zoontje alleen nog maar aan de borst! Hij doet het er goed op, is erg tevreden en ik met hem!
    Om een lang verhaal kort te maken: Na de behoorlijk pittige begin periode ben ik toch érg blij en gelukkig dat het live-voeden uiteindelijk wel gelukt is! En ik hoop het nog héél lang te kunnen/mogen doen!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jaa heerlijk! Wat goed om te lezen!

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wauw! Zulke verhalen geven mij hoop... Nog tips om de kleine aan de borst te krijgen?

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat goed zeg!!!
    Je mag zeker heel trots op jezelf zijn, velen zouden al veel eerder opgegeven hebben.

5. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Dit vind ik een prachtig verhaal om te lezen!
    Je hebt alle reden om trots te zijn :).

6. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Wat SUPER!

Je mag zeker heeeeeeel erg trots zijn op jezelf en je manneke :)!

Hoop dat jullie nog lang samen kunnen genieten ervan!

GRTZ.

7. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Wat heerlijk dat hij weer aan de borst drinkt!!! Echt super voor jullie! Geniet ervan!!!

8. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat wij hebben gedaan is oefenen,oefenen en nog eens oefenen!
    Zodra de kleine verkeerd hapt, losmaken en weer opnieuw laten aanhappen. Het heeft hier 3 maanden geduurd om hem volledig aan de borst te krijgen, mede dus doordat hij in het begin nog helemaal niet kon drinken.
    Ook moet je soms veel geduld hebben! Ik heb wel 100 geroepen dat ik ermee zou stoppen, maar ik ben zo blij dat ik door heb gezet! Want ondanks dat het best pittig is geweest,drinkt de kleine gewoon goed! Ik wil jou heel veel succes wensen!

En voor de rest: Iedereen héél erg bedankt voor jullie reactie! ;)

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Super zeg!! Geniet ervan!!

Deel Deze Pagina