hoop dat je er inmiddels al vanaf ben!! maar idd lig je net heeerlijk in bed hoor je gezoem, sla je om je heen, na 2 tellen weer gezoem, zo ga je een tijdje door totdat je na een 15 minuten het licht aan doet en 30 minuten loopt te turen waar dat klote beestje van nog geen 1 cm is. om na die 30 minuten het licht weer uit te doen en je zelf weer heerlijk in nestelt en als je dan bijnaaaa slaapt hoor je weer zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz AAAAGGGGRRRRHHHH ik doe dan maar de deken over mn oren, dan hoor ik het niet haha.. helaas ben ik alergies en woon naast een vijver:S dus bij mij helpt deet in de lente/zomer erg goed hoop dat je nog hebt kunnen slapen.
hier ook allergisch en twee van de drie kinderen ook. dus: raam dicht. (woepie) eigenlijk het enige dat me voorziet van een goede nachtrust. horren komen ze door. ik gok dat allergisch zijn en lekker zijn in ons geval samen gaat. deet helpt niet, geen enkel anti mug luchtje. alternatief voor als je neit wilt koken 's nachts: hor voor het raam (hou een gedeelte tegen) en klamboe rond je bed. en mocht er een erg vindingrijk zijn: licht aan, en zoeken.
Horren voor de ramen Citronelladingetje wat een geurtje afgeeft (sommige mensen krijgen daar hoofdpijn van) Zoemding voor in het stopcontact (maar ik geloof dat kinderen dat gezoem ook horen, dus da's minder) Spul met DEET op je armen, benen, nek en voorhoofd smeren Man uit bed sturen om op muggenjacht te gaan
of een ventilator in je kamer. Muggen zijn te licht om te kunnen vliegen met wind. Dus de ventilator moet je op best een redelijk stand aanzetten. Het is niet de ideaalste oplossing. Want je kan behoorlijk kou vatten door de ventilator. Dus warme pyama aan en goed onder de dekens blijven Als je geen ventilator hebt moet je jezelf insmeren met deet en oordopjes in je oren. Dus je word niet gestoken ( als je geluk hebt ) en je hoort dat irritante gezoem niet.
ik wacht altijd totdat ik ze bij mn oor hoor en dan geef ik mezelf een klap maar geen mug meer dan! klotebeesten....
Het heeft ons laatst een kast gekost waar manlief met zijn slaaphoofd wel even op ging staan om de mug te vangen.. Rotbeesten zijn het, we wonen dichtbij het water dus helemaal drama hier..
whahahaha ik pies bijna in me broek om je opmerking!!!! enne een electrische vliegenmepper mee... hopen dat je je man niet per ongeluk mept tips: ik lees mee want ik ben inmiddels ook opgevreten (overdag nog wel!!!)
Dat ze me lek prikken maakt me niks uit...! Heb ik niet echt last van. Maar dat rot gezoem bij mn hoofd!! Ga morgen eens citroenen halen en naast mn bed zetten! Hopelijk vanacht een betere nacht, want morgen 1e verjaardags feestje van mn zoontje
Ja herkenbaar, hier inderdaad 3 gigantische muggenbulten. Is het een keer mooi weer Ik heb wel eens gehoord dat je minder 'lekker' bent als je knoflook hebt gegeten. En juist 'lekkerder' als je een banaan hebt gegeten. Dus zelf aan de kruidenkaas en je man aan de bananen