hi dames, ff een vraag, mijn placenta ligt voorin is het dan zo dat je je kindje minder vaak voelt? of maakt dat niet zoveel uit, misschien domme vraag maar ben 21 weken zwanger en voel hem zo nu en dan heeel zacht geloof ik terwijl ik hier en daar hoor dat meiden hem/haar voelen schoppen op deze termijn of is dit normaal dat ik het niet zio heel duidelijk voel?
Ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen. Mijn VK zei idd dat het daarom iets langer kon duren dat ik de kleine zou kunnen voelen. Nu moet ik even goed denken maar ik meen dat ik de kleine rond de 23 weken echt goed kon voelen. Het ligt er ook nog eens aan hoe de kleine ligt. Ik ken ook zat mensen die de kleine nog langer niet echt hebben kunnen voelen. Nu voel ik de kleine heel vaak dagelijks....kan echt niet missen. Bij week 26/27 zei mijn vk dat ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt, je de kleine wel echt zou moeten voelen. Ik hoop dat dit een beetje helpt. Als je bezorgd bent, zou ik de vk om meer uitleg vragen....het is zo'n zonde om je nerveus te maken. Groetjes,
Ik heb ook mijn placenta aan de voorkant liggen en op jouw termijn voelde ik het ook niet zo echt duidelijk dus niet ongerust zijn hoor Fijne zwangerschap!
Hallo, Ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen. Met 21w2d voelde ik haar voor het eerst. Paar dagen daarna wat plopjes en nu voel ik haar elke dag. Soms harde soms zachte plopjes. Van die harde schrik ik weleens want die voel je ook aan de buitenkant. Maar of dat de echte schopjes zijn of dat t nog onder plopjes valt dat weet ik niet
hier ook placenta aan de voorzijde. met 14 weken dacht ik iets te voelen, met 16 weken wist ik het zeker. en rond de 22 weken voelde ik dagelijks iets. maar idd met de placenta aan de voorzijde kan het langer duren.
Ik weet niet waar m'n placenta de eerste zwangerschap lag, maar ik voelde haar ook pas rond de 20 weken. Volgens mij is na de 20 weken een normale tijd voor een eerste kindje. Ik voel dit kindje sinds 15 weken, ook omdat ik weet wat ik moet voelen nu.
Dat is bij iedereen verschillend of je placenta voor of achter ligt als ie achter ligt dan voel je baby wat sneller en 2e zwangerschap voel je hem ook sneller. 1e zwangerschap voelde ik hem met 18 weken en deze zwangerschap met 14 weken eerder kan echt niet (kriebels of plopjes )