dochter en beide oudes bijna dood

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Woensdag avond brengen wij Anne altijd naar schagen omdat ik donderdags werk en dan brengen mijn ouders haar donderdag weer terug.

Meestel zijn ze zo rond half 5 in Hoorn. Maar gister waren ze om 17 uur nog niet en om half 6 waren ze nog steeds niet. En voelde dat er wat aan de hand was. Dus ik bellen naar de mobiel van mijn pa die stond uit toen naar die van mijn ma die stond uit of had geen bereik. Ik raakte een beetje in paniek, Ook de huis telefoon namen ze niet op. Voelde me niet lekker worden het was al over 18 uur geweest.

Toen kwamen ze binnen, Beetje witjes en gesokt..( ze waren opgelucht en blij dat ze bij ons waren)

Wat was het nou, De auto van mijn pa die moest voor een kleine/grote beurt. Aan het eide van de middag konden ze hem op halen. Ze reden vrolijk weg naar Hoorn toe op een weg waar je 80 km mag rijden. Had mijn pa op eens zijn stuur in zijn handen. Die waren ze eventjes vergeten om vast te zetten. Dus mijn pa op zijn remmen en de stuur terug geduwd. Maar omdat hij de grip van zijn stuur verloor kwam hij in de berm terecht. Gelukkig niemand geraakt. Stuur zat scheef er op maar goed dat maakte ff niks uit.

Ze zijn dus terug gereden naar Schagen omdat daar de dealer is. Zeiden de mannen die daar werken. Allemaal met zweet op hun rug.......
    (ze zeiden) Ze zijn jullie al aan het zoeken. De stuur zit nog los. Ja zei mijn pa dat heb ik gemerkt....

Wat ben ik blij dat ze nog leven en dat ze niet op de A7 reden toen dit gebeurden. Had ik vandaag de hele dag in het ziekenhuis kunnen zitten of nog erger, misschien had ik wel 3 begravenissen kunnen regelen.... :cry:

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oh mijn hemeltje! :confused: Dat is schrikken!
    Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

3. Mijn hemel.. WAt een domme fout!

Dit had een grote ravage kunnen veroorzaken, met fatale afloop..

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    :confused: jeetje zeg dat is inderdaad wel ontzettend schrikken! Denk je je auto in goede handen bij een dealer te hebben. Ik was trouwens ook niet meer teruggeregen naar Schagen, ik had de dealer gebeld en geeist dat ze de auto kwamen halen en meteen een gratis leenauto mee brachten..

Gelukkig is alles goed afgelopen!

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jemig Popje,

Wat een schrik, en wat een fout van de garage!
    Nou weet ik echt wel, waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar als je leven op het spel staat hierdoor zou ik flink pissed zijn.

Ik denk dat een bos bloemen en een leuke cadeaubon zeker op zijn plaats is.

Groetjes
    Elvira

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dat zei mijn pa achter af ook al je.
    We konden beter naar ze bellen en de auto op halen. Maar goed dat is achteraf...

7. Ik had ook die auto aan de kant gezet, en geëist dat ze hem kwamen halen idd.. Ik had geen meter meer gereden..

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dat is het minste wat ze kunnen doen, Of de beurt gratis geven ofzo

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Het is ook nog een echte bedrijf Het merk van de auto daar hebben ze het laten doen.
    De auto van mijn ouders is niet zo oud. Dus was het een jaarlijkste beurtje. (auto is net 1 jaar)

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja idd mijn idee...jeetje zeg. Heb er gewoon kippevel van!
    Zit je daar met zo'n kleine meid in de auto en dan heb je ineens je stuur in je handen.
    Kan me voorstellen dat je pa en ma even wat witter waren ...goeie god.
    En de dealer? Sorry..en verder niks?
    Iets meer is nu wel op zn plaats hoor.
    Had HEEL anders af kunnen lopen!

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat een doodenge ervaring...maar goed dat het goed is afgelopen.

12. Saaya

Saaya Niet meer actief

auch! :confused:
    In ieder geval nog netjes dat zij er zelf ook al achter waren gekomen en op zoek waren naar hun, maar dit had niet mogen gebeuren. Gelukkig maar dat er niets ergs is gebeurd!

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Misschien een beetje amerikaanse instelling, maar aan zoiets zou ik toch een schadeclaim proberen te hangen hoor. Voor hetzelfde geld was het niet goed afgelopen. Garages zijn verzekerd voor aansprakelijkheid, en dit is toch een duidelijk geval daarvan....

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Gelukkig reed mijn pa 30km omdat hij aan het afremmen was voor de stoplicht. (je mag op de weg 80km rijden).
    Hij voelde opeens dat de stuur losjes zat en mijn ma zei van Hou nou eens op met het spelen van je stuur. Nou zegt mijn pa ik speel er niet mee hoor de suur zit volgnes mij los......

15. MaCi

MaCi Actief lid

27 mei 2008
    332
    0
    0
    Bah, wat een nare ervaring. Je moet er inderdaad niet aan denken wat er had kunnen gebeuren...

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Jezus, wat eng! :confused:

Ben echt blij voor jullie dat het toch nog goed is afgelopen! :confused:

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    zo he :confused: wat een nachtmerrie zeg. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen zeg.

18. Nou iedereen weet het nu hier he!

Als je auto voor een beurt of APK is geweest, voordat je wegrijd, eerst ff een paar keer flink rukken aan het stuur, om te checken of hij goed vastzit!

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jezus wat eng zeg! Je moet er niet aan denken hoe het anders had kunnen aflopen. Wat ontzettend stom van die garage zeg.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    getsie wat een schrik zeg! gelukkig is het geod afgelopen!

Deel Deze Pagina