Ik ben zoo moe:(

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sila24, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hoi allemaal,

vanaf vrijdag al lig ik van de 24 uur 20 uur op bed, ik voel me zooooooooo moe echt extreem;) Ik eet ook haast niks meer en drink ook weinig door de misselijkheid , kortom ik voel me heel belabberd;)
    Ik vind het ook heel sneu voor mijn man hij doet zijn best voor mij door eten klaar te maken enzo maar ik krijg het gewoon niet weg , ik word misselijk:(

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    In het begin moet je lijf ook zooooo hard werken! Bovendien heerst er vanalles, dus misschien heb je wat onder de leden?
    Probeer lekker rustig aan te doen.......sterkte en beterschap!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja ik heb ook nog de griep, maar ik ben nooit eerder in mijn leven zo moe geweest. Ik vind het niet leuk meer:(

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tja meid, vervelend. Dit hoort nou eenmaal bij de zwangerschap. Meestal wordt het rond 13 weken minder, als je pech hebt langer en als je nog meer pech hebt de hele zwangerschap. Maar over het algemeen is dit echt iets voor de eerste 3 maanden en voel je je daarna weer helemaal top.
    Sterkte ermee!

5. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hamis, komt ook door de HG en je slikt toch emesafen?
    Blijf volhouden, waarschijnlijk wordt het binnenkort iets minder.
    Nu op het einde ben ik ook weer heel moe, maar heb in het begin ook gehad.
    Spugen vraagt veel energie he.

Voor de zekerheid even ijzer laten prikken?

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

emesafene die gebruik ik niet meer want daarvan wordt ik echt stoned lijkt het wel en het helpt niet tegen de misselijkheid. Daar krijg je meer slaap van ja idd. Ow moet ik me laten prikken , ik zal even bellen met huisarts. bedankt voor de tip.

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Als je erg moe bent probeer wel dingen te doen want als je op je kont blijft zitten ga je je alleen nog maar lamlendiger voelen, maar doe het wel in mate en luister na je lichaam.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dikkebuik:D hoe wist je dat ik de hele dag op me kont zit hahahahahah dat klopt idd:D:D:D:D maar ik zou willen dat ik wat deed maar ik ben zooooooooo moe

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had gewoon rust genomen en lekker op me kont gezeten hoor in het begin, het is vanzelf over gegaan. :) Gewoon rust nemen als je lichaam erom vraagt, dat is zo belangrijk tijdens de zwangerschap.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja mijn lichaam doet het niet meer geloof ik , ik kan mijn arm amper optillen eerlijk gezegd,

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Vervelend om te zeggen, maar die eerste paar weken kan je inderdaad heeeeeeeeeeeeel erg moe zijn. Je krijgt soms amper het ene been voor het andere...Leef naar kunnen...Probeer af en toe even een frisse neus te halen, daar kun je soms van op knappen. Verder toch ook aan toe geven..Je hele lichaam staat op zijn kop, dat vergt erg veel energie...

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hm ja oke maar ik zit nu al te denken hoe ik morgen ochtend naar de dokter moet rijden , volgens mij heb ik daarvoor de kracht niet eens voor

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oh meis ik weet echt hoe je je voelt, lag in t begin ook als een zombie op de bank.
    Succes en geef je eraan over, het zal echt binnenkort weer beter gaan! Je kleintje pakt alles wat je hebt omdat het ook druk aan t werk is. Als t eenmaal ontwikkeld is dan ga je je echt beter voelen!

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@Lynnes dankjewel ik hoop dat het beter gaat maar nu lijkt dat nog zo ver weg:(

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja ik kan me het voorstellen dat je dat denkt, maar écht waar, het is toch prachtig te bedenken dat er een klein mini mensje in je buik rond zwemt om heel groot mooi en sterk te worden?
    Hou die gedachte vast en het is even bikkelen, over een aantal weken ben je t allang weer vergeten en geniet je van je groeiende buik :D Kop op hoor meis, het is voor een goed doel, ook al mag je je best even zielig vinden.

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Lynnes bedankt voor je aanmoedigingen!! echt dat had ik even nodig . Ik heb het gevoel dat iedereen geniet van de zwangerschap behalve ik:(

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja dat heb je idd af en toe even nodig ;) weet er alles van.
    Fijne jaarwisseling en bijzonder he om dat nu met zijn drietjes te vieren :D

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja die vermoeidheid... vreselijk... ik had het deze zwangerschap ook... ik wilde de hele dag wel slapen, helaas liep er nog een dreumes in het rond... gelukkig hield het bij mij met 10 weken op.

Deel Deze Pagina