Wij hebben mee gedaan maar het huis staat pas sinds vandaa op funda... Dat was jammer! Desondanks toch 1 kijker gehad!
Wij hebben ook meegedaan. Huis staat vanaf dinsdag te koop en dus online. 1 paar kijkers gehad. Deze waren door de makelaar getipt en waren dus anders ook wel gekomen. Ik was toch blij ermee, want dan heb je niet voor niks je hele huis gepoetst en netjes gemaakt. En daarbij is het toch wel leuk, heb ik gemerkt, om dingen over je huis en de buurt te vertellen. Deze mensen waren ouders met 1 kindje van 3 jaar. Zij willen heel graag in onze buurt wonen. Zijn al bij veel huizen in onze buurt gaan kijken. En kunnen dus goed vergelijken. Ze vonden onze foto's erg aantrekkelijk, gaven ze aan. Ik had het idee dat het wel hun smaak was. En dat alle extra dingen die wij voor hebben op de andere huizen hen wel bevielen. Ze zijn hun eigen huis al kwijt en moeten voor 1 februari iets anders gekocht hebben. Maandag zien ze onze makelaar (die heeft hun huis ook verkocht) en dan zullen we wel horen wat ze echt van het huis vinden en of het een optie is. Op zich vind ik trouwens het fenomeen open huizendag wel een goed idee. Gewoon laagdrempelig kunnen binnenstappen. Het is wel even werk van te voren, maar dat heb je voor losse bezichtigingen ook. En ter plekke moeten wel de kids de deur uit en je zelf rondleiden. Maar ik vind het toch wel de moeite waard. Hopelijk is het over een half jaar verkocht, maar zo niet, dan doen wij weer mee.