Zwanger!? Onvoorstelbaar!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lindajelsma, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Vanmorgen ben ik lid geworden van dit forum. Als je mijn bericht 'Even voorstellen' leest, dan zie je dat ik ook zwanger ben!
    Ik kan me er nog niks bij voorstellen, het is zo onwerkelijk.

Ik heb getest met Matcare midstream. Ik had al eerder 2 testen gedaan, welke negatief waren. We hebben toen zo'n vijf minuten gekeken. Als er niks kwam, gooiden we weg. Nu had ik nog maar net getest en echt waar, binnen een minuut kwam er een tweede lijntje bij! Zo ontzettend blij. In mijn bericht 'Even voorstellen' vertelde ik dat ik een onregelmatige cyclus had. Dus het klussen was op de gok.

We zijn zo ontzettend blij en ik kan nauwelijks bevatten dat er zo'n klein wonderlijk mensje in mij groeit! Misschien in het weekend toch nog maar een test doen voor de zekerheid.

Nog even een vraagje: omdat het ons eerste kindje is, vroeg ik mij af wanneer ik het beste contact kan opnemen met de huisarts. Graag hoor ik van jullie!

Groetjes van een superblije Linda. :D

2. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Linda, Proficiat en welkom hier. Super dat het al de eerste keer raak is zeg.
    Je zou de verloskundige eens bellen voor een afspraak te maken. Je kan dan wellicht een echo krijgen en een intakegesprek.
    Tip, sluit je aan bij de maart mama's ( als ik goed heb gerekend) daar kun je gezellig kletsen met de mama's in spe die even ver zijn als jij. Succes en geniet van je zwangercshap.
    Groetjes Simone

3. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hartelijke gefelciteerd

geniet er van :D

4. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Gefeliciteerd!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gefeliciteerd je kan nu wel contact opnemen met de verloskundig en zeggen dat je afspraak wilt voor een echo en zij vragen dan hoever je bent en maken rond 8 week een afspraak(sommige doen het tussen 10 a 12 week pas)

6. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Gefeliciteerd!

7. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

8. moniek

moniek Actief lid

9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    gefeliciteerd

9. hottie

hottie Lid

13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    He meid, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op deze site! je kunt idd een afspraak maken bij de verloskundige. Toen ik zwanger was van onze mooie dochter, kon ik niet meer terecht bij de huisarts, dan moest je de verloskundige bellen. De verloskundigen namen het van de huisartsen over. Tenminste waar ik woon wel. Succes en geniet er van! :D

Groetjes mij ;)

10. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook net zwanger. Ik heb de huisarts gewoon gebeld en die gaf mij allerlei folders en een doorverwijzing naar de verloskundigenprakrijk. Daar maak ik volgende week een afspraak.

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :)

12. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    gefeliciteerd!

13. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634