Na 14 maanden keihard ploeteren is het zover. Wij verwachten ons eerste kindje! Vandaag bij de gyn. geweest en hij heeft het bevestigd! Over vier weken mag ik terugkomen voor de echo. Wij zijn echt superblij! Het lijkt bijna onwerkelijk. Ik kan niet wachten tot de echo. Liefs Broddels
Hey Broddels, Ik zie dat je net zo oud bent als ik en ook ongeveer net zo lang zwanger bent! Gefeliciteerd! En voel je er al iets van? Liefs Tante29
Iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties! Het is nog steeds heel onwerkelijk. Tante29: wat leuk dat wij even oud zijn en even ver. Zit je ergens op een onderwerp, want dan zoek ik jou even op. Liefs Broddels
Heey Broddels, Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ken ik jou al van het flairforum, dat zomaar ineens stopte..... Ik was daar Poltsje.... En ik zie dat je zwanger bent! Gefelicitteerd! Toevallig heb ik vandaag nog even op het flairforum gekeken of je daar nog ergens was, was wel benieuwd hoe het met je ging. Ik heb gisteren getest, veel te vroeg, maar wel positief! Sta nog te shaken!