Laatste loodjes en ik voel me..blegh..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Koesje, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

De laatste weken zijn in gegaan en man wat ben ik het zat!
    Heb me daar toch een kort lontje, heb weinig energie en slaap slecht. Elke ochtend denk ik weer hoe ga ik deze dag doorkomen.
    Maar ja het leven draait door met een peuter in huis en ondanks dat hij soms even een uurtje naar de oma's gaat en Psz ben ik op!
    Helaas slaapt hij ook niet meer elke middag en wordt hij de laatste week s nachts telkens wakker.. Wellicht voelt hij de aankomende verandering steeds meer aan.
    Anyways verstandelijk gezien wil ik nog niet bevallen maar gevoelsmatig ben ik zo toe aan mijn eigen ik en het opbouwen van ons "nieuwe" leventje met z'n 4-en!

Zo dat moest er even uit..;)

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Heel herkenbaar, maar nu, 6 weken na de bevalling, ben ik dat gevoel wel een beetje vergeten en mis ik soms stiekem m'n buik en m'n zwangerschap. Probeer er dus toch nog een beetje van te genieten!

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    We kunnen elkaar de hand geven. Alleen heb ik er nog een extra rond lopen. Ik ben er ook echt klaar mee. Ik slaap slecht, last van maagzuur, veel vocht vast houden en ik mis mijn eigen lichaam.

4. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Zo herkenbaar. Hier momenteel 33 weken en geen peuter in huis maar ben het ook echt zat. Het vocht zit overal waar het kruipen kan, schoenen aan doen is onmogelijk en ook geestelijk ben ik echt op. Nog iets meer dan 2 weken en dan verlof, kan niet wachten !

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik doe mee, hier lopen er twee rond van 3 en 1,5, mijn ex zeikt aan mijn hoofd, ik ben niet gezellig tegen mijn vriend en mijn lijf geeft geen sjoege meer.
    Kom eruit!!!!
    Hopelijk ziet de verloskundige zometeen licht aan het einde van de 'tunnel' :p (ik ben 40+3)

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Pff ik ben het ook zooo zat!
    Heb echt een rot zwangerschap:( en ben dr klaar mee.
    Hoop echt dat hij met 37.0 komt.
    36.6 ga ik aan de ananas, bitterlemon enz haha ;)

7. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Tja ik loop sinds mn verlof ook zo beetje elke dag in ziekenhuis. ..

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Heeeel herkenbaar..heb t wel gehad. .slaap slecht en alles doet zeer..nu 36.4..vanaf zondag mag ie wel komen van mij. .kan njet wachten!

9. Koesje

Koesje Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties lotgenoten;)
    Wat een ochtend ook weer! Heb me daar toch een peuterpuber in huis.. grrr! Hij zit echt alles uit de kast te halen om negatieve aandacht van mij te krijgen... zucht!
    Wat was er ook alweer leuk aan het krijgen van kinderen :(;) just kidding natuurlijk weet ik dat er genoeg leuke dingen zijn maar op dit moment ben ik even zoekende.. naar alles!

Iemand nog goede tips en trucs om de dagen iets aangenamer te maken?

10. Koesje

Koesje Niet meer actief

Goed idee! Ik doe met je mee.. Wie weet kondigen ze zich dan iets over de 37 weken aan!:D

11. Koesje

Koesje Niet meer actief

Dat hoop ik ook voor je! Ik zou alles in de strijd gooien.. Laat die tranen maar komen ;)

12. Koesje

Koesje Niet meer actief

Yep had het zelf ook zo kunnen schrijven;)

13. Koesje

Koesje Niet meer actief

denk stiekem dat dat mij ook gaat gebeuren..maar op dit moment denk ik daar nog anders over;)

14. Koesje

Koesje Niet meer actief

Goed vooruitzicht! Ik zou het er dan lekker van nemen.. Vooral dat doen waar je zin in hebt!

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik zit bijna in week 29 en ben het nu al zat! Waarschijnlijk ook omdat ik al een tijdje in de ziektewet zit en rust moet houden.
    Maar wat ben ik het zat!!!!
    Ook al die spanning en stress er om heen... :(

Weet nog dat ik de zwangerschap als iets heel moois zag.... nou... nu dus even niet haha!! :D

16. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Ik ben thuis sinds week 28 ( verplicht in de sector waar ik werk) en nu loop ik ook nog lekker over tijd... Verveling! :(

17. Koesje

Koesje Niet meer actief

Verveling en verplicht thuis zitten is ook zeker niet leuk! Dan duren de weken helemaal lang!
    Vandaag een zwangerschapsshoot laten maken dat was wel een aangename afleiding!

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ik zit heel de zws al thuis.. verveel me ook kapot
    tijd dat uk komt haha ;)

19. Koesje

Koesje Niet meer actief

Poeh dat is dan al een behoorlijke tijd! Dan heb je je huis op een gegeven moment ook wel gezien!
    Nog even volhouden want je ben ook al aan de laatste weken bezig!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ja hoop ook heel hard dat hij met 37.0 komt ;)
    Besloten om met 36.5 aan de ananasharten te gaan, bitterlemon drinken en ml aam het werk zet ;)
    Mocht van vk met 36.5 thuis bevallen :) haha

Deel Deze Pagina